کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد

به گزارش فروش برتر، کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی منتشر شد.

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی در صبح و بعدازظهر روز های پنجشنبه و آدینه 18 و 19 شهریور با حضور 11 هزار دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شدند.

در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد 2 هزار و 50 دانشجو، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) تعداد 850 دانشجو، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد 5 هزار و 349 دانشجو و در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد 2 هزار و 955 دانشجو شرکت کردند.

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون پیش کارورزی، آزمون علوم پایه پزشکی، آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) و آزمون علوم پایه دندانپزشکی امروز شنبه 20 شهریور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir منتشر شد.

دانشجویان علوم پزشکی که در این آزمون ها شرکت نموده اند می توانند با مشاهده کلید ها و دفترچه سوالات با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://Sanjeshp.ir اعتراض خود را صرفا به صورت اینترنتی ارسال نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تنها، منابع اعلام شده آزمون می تواند به اسم منبع طرح اعتراض مورد استفاده قرار گیرد و اعتراضاتی که به هر شکل، خارج از فرم اعلامی و سایت اعلام شده یا بعد از زمان مشخص شده و به روش غیر از ارسال با اینترنت، مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1562

به "کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید