مقاله: کاخ ورسای پاریس (فرانسه)

به گزارش فروش برتر، اتاق Antichambre du Grand Couvert: این اتاق مجلل محلی بود که در آن شاه غذایش را مطابق با آداب و رسومی بسیار دقیق و سخت گیرانه میل می نمود. این مراسم به نوعی بخشی از آداب رفتار اجتماعی اهالی کاخ به شمار می آمد. بدین معنا که پس از جلوس خانواده سلطنتی بر سر میز، دوشس، شاهزاده و دیگر افراد صاحب مقام اجازه نشستن پیدا می کردند.

مقاله: کاخ ورسای پاریس (فرانسه)

2. جهت خرید بلیط قطار مذکور به نزدیک ترین ایستگاه مترو رفته و از دستگاه های سبز رنگ یا مأموران فروش، بلیط سفر به ورسای را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که به ازای هر بار خرید، دو بلیط دریافت خواهید کرد. یکی جهت سفر به کاخ و دیگری جهت بازگشت به پاریس. هزینه هر دسته بلیط دو سفره به ازای هر نفر چیزی در حدود هفت یورو خواهد بود.

علاوه بر کاخ ها و اقامتگاه های اشرافی، ورسای دکه ها و بازارچه های پرشور بسیاری را شامل گردیده است. از قرن هفده میلادی تا سال 1841 غرفه های بازار تاریخی ورسای بخشی حیاتی از زندگی روزمره مردم به شمار می آمدند. پس از آن این غرفه ها با یک بازارچه سرپوشیده که امروزه نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد جایگزین شدند. در این میان بازارچه نوتردام از محبوب ترین ها به شمار می رود و می توان در آن انواع غذاهای تازه فرانسوی را خریداری نمود. بازار Jussieu Montreuil نیز بهترین محل جهت خرید محصولات ارگانیک شهر به شمار می رود.

منبع مقاله: کاخ ورسای پاریس (فرانسه)

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1672

به "مقاله: کاخ ورسای پاریس (فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاخ ورسای پاریس (فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید