معروف ترین مراکز خرید مادرید

به گزارش فروش برتر، اگر می خواهید تجربه یک خرید فوق العاده را در سفر به اروپا تجربه کنید شهر مادرید برترین گزینه پیش روی رو خواهد بود. این شهر با داشتن مراکز خرید بزرگ و فروشگاه های رنگارنگ محلی خانه معروفترین برندهای جهان بوده و امکان خرید سوغاتی های اسپانیایی را برای گردشگران فراهم می نماید. پیست های اسکی روی یخ، زمین های گلف، سینماهای چند بعدی و رستوران های بین المللی از دیگر امکانات مراکز خرید مادرید هستند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

معروف ترین مراکز خرید مادرید

آنچه در این مطلب می خوانید

  • معرفی مرکز خرید El Corte Ingles
  • مرکز خرید ABC Serrano: ترکیبی از فرهنگ و خرید
  • مرکز خرید Principe Pio: خرید در یک ایستگاه قطار تاریخی
  • مرکز خرید Moda Shopping: مکانی برای علاقه مندان به مد
  • مرکز خرید Plaza Norte 2: یکی از بزرگترین مراکز خرید مادرید
  • بازار فله ای El Rastro: جستجو در یک بازار کلاسیک
  • خرید در خیابان Serrano: برای دوستداران مد لوکس
  • بازار سن میگل: ترکیبی از خرید و تجربه غذایی
  • مرکز خرید Faro de Moncloa: خرید با چشم اندازی فوق العاده
  • مرکز خرید La Vaguada: اولین مرکز خرید مادرید
  • خرید در خیابان Gran Via: خرید در قلب مادرید
  • سخن سرانجامی
  • سوالات متداول

معرفی مرکز خرید El Corte Ingles

Inglés یک فروشگاه زنجیره ای در شهر مادرید اسپانیا است که چندین شعبه در کشور پرتغال نیز دارد. شعبه اصلی مرکز خرید در منطقه Castellana قرار گرفته و با 6 طبقه نامش را در میان فهرست بزرگترین مراکز خرید مادرید به ثبت رسانده است. طبقه های زیرین فروشگاه به پوشاک و اکسسوری زنانه و مردانه اختصاص دارد و در طبقات بالایی انواع لوازم ورزشی، خانگی و الکترونیکی را می توان پیدا کرد.

بیشتر فروشگاه های مرکز خرید El Corte Ingles را برندهای معتبر دنیای و اسپانیایی تشکیل می دهند. بنابراین اگر اهل خرید اجناس برند هستید گشت و گذار در این فروشگاه حسابی سرگرمتان خواهد نمود. اگر هم به لوازم اکترونیکی علاقه دارید می توانید به طبقات فوقانی مجتمع رفته و آخرین ابزار ارتباطات روز را ببینید.

حتی اگر قصد خرید نداشته باشید قدم زدن در محوطه El Corte Ingles می تواند یک روز خاطره انگیز را در و اقامت در شهر مادرید برایتان رقم زند. تماشا فروشگاه های بزرگ مجذوب نماینده و تست غذاهای اسپانیایی در رستوران های فروشگاه از کارهایی هستند که در اینجا می توانید انجام دهید.

خبر خوب این که در هر کجای مادرید که باشید به راحتی می توانید خود را به El Corte Ingles برسانید. فروشگاه دقیقاً در کنار ایستگاه Nuevos Ministryios قرار گرفته است و با استفاده از خط آبی ایستگاه های مترو Gran Via می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

آدرس مرکز خرید El Corte Ingles:

  • شعبه 1، de Raimundo Fernández Villaverde, 65, 28003 Madrid, Spain
  • شعبه 2، de Margarita de Parma, 1, 28050 Madrid, Spain
  • شعبه 3، de Serrano, 47, 28001 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: از 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید ABC Serrano: ترکیبی از فرهنگ و خرید

ABC Serrano یکی از مجلل ترین مراکز خرید مادرید است که با داشتن نمای بسیار زیبا توریستان را به سوی خود می کشاند. این مرکز خرید میزبان گرانترین فروشگاه های شهر مادرید بوده و پاتوق لوکس پسندان به شمار می رود. انواع بوتیک های مد، رستوران های بین المللی، کافه های شیک و هر چیزی که از یک مرکز خرید انتظار دارید را در ABC Serrano می توان دید.

اما نگاه کردن به قیمت های اجناس حسابی سوپرایز خواهید شد چرا که ABC Serrano گرانترین اجناس را در خود دارد. با این حال ساختمان شیک مجتمع که به زیبایی شهر مادرید یاری نموده ارزش یک بار تماشا را دارد.

ABC Serrano در محل ساختمان سابق روزنامه ABC قرار گرفته در منطقه شیک محله مشهور Salamanca قرار گرفته و با مترو می توان به آن دسترسی پیدا کرد. این مجتمع در طول سال میزبان رویدادهای هنری مانند نمایشگاه ها و فشن شوهای مختلف است. نکته مهم اینکه شما هم به عنوان توریست در صورتیکه همزمان با نماشگاه ها در مادرید اقامت داشته باشید می توانید در این نمایشگاه ها حضور پیدا کنید.

  • آدرس مرکز خرید ABC Serrano: de Serrano, 61, 28006 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 9 شب، یکشنبه ها مرکز خرید تعطیل است.

مرکز خرید Principe Pio: خرید در یک ایستگاه قطار تاریخی

پرینس پیو از آن دسته مراکز خرید مادرید است که در مرکز شهر قرار گرفته و در بین توریستان و اهالی شهر هواداران بسیاری دارد. این مرکز خرید فروشگاه های معروفی از جمله Zara، Massimo Dutti، Mango، Oysho، Pull & Bear را در خود جای داده است.

چندین سینمای بزرگ، انواع رستوران ها و مراکز تفریحی از دیگر جاذبه های مرکز خرید پرینس پیو هستند. بدین ترتیب شما می توانید یک روز کامل از اقامت خود در مادرید را به گشت و گذار در این مجتمع اختصاص داده، خرید کنید، غذا بخورید و روز را با یک فیلم خوب به سرانجام برسانید. Vips، Burger King، MacDonalds، Wok Wok از معروفترین رستوران های پرینس پیو هستند.

شما می توانید به وسیله مترو شماره 6 تا 10 Circular و خطوط C1, C7, C10 اتوبو خود را به مرکز خرید Principe Pio برسانید.

  • آدرس مرکز خرید Principe Pio: P.º de la Florida, 2, 28008 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 10 شب، یکشنبه ها 11 صبح تا 10 شب

مشاهده قیمت

مرکز خرید Moda Shopping: مکانی برای علاقه مندان به مد

پیش از صحبت درباره مدا شاپینگ بهتر است اول درباره نام جالب این مرکز خرید صحبت کنیم. Moda Shopping نامی است که بخشی از آن انگلیسی و بخش دیگر آن اسپانیایی ست. مدا به معنای مد اساسا به خرید در میان هزاران فروشگاه مد برمی گردد. فروشگاه های معروفی از جمله Benetton، K&E، Trucco، Charcos، و Q-ellos در این مکان فعال بوده و حتی طراح معروف Purificación García نیز در مدا شاپینگ یک فروشگاه دارد. بی علت نیست که اینجا به یکی از برترین مراکز خرید مادرید و کشور اسپانیا تبدیل شده است.

حدود 50 فروشگاه در شاپینگ مد فعال هستند که فروشگاه های دکوراسیون خانه با وسایلی از هنر مدرن اسپانیا، یک عتیقه فروشی، لباس های مد روز، آرایشگاه، چندین رستوران و کافه برای استراحت از امکانات این مرکز خرید هستند.

Moda Shopping در منطقه Centro Comercial درست در نزدیکی Paseo de la Castellana، قرار گرفته است. در مقابل ساختمان مرکز خرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید را می توان دید. در بخش جنوبی مودا شاپینگ یک سازه با ابهت دیگر به نام برج های توره پیکاسووساختمان AZCA قرار دارند.

  • آدرس مرکز خرید Moda Shopping: del General Perón, 38-40, 28020 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: دوشنبه تا سه شنبه از 7 غروب تا 1 نیمه شب، شنبه و یکشنبه از 10 صبح تا 1 نیمه شب

مرکز خرید Plaza Norte 2: یکی از بزرگترین مراکز خرید مادرید

Centro Comercial Plaza Norte 2 از آن دسته مراکز خرید مادرید است که در اطراف شهر قرار گرفته و به علتی داشتن صدها فروشگاه بزرگ و کوچک معروف شده است. از لوازم الکتریکی گرفته و وسایل خانه گرفته تا پوشاک و انواع اکسسوری های مردانه و زنانه را درفروشگاه های این مرکز خرید وسیع می توان پیدا کرد. حتی بیشتر برندهای معروف دنیا نیز در پلازا نوتره شعبه فعال دارند. بی علت نیست که این مرکز خرید افراد لوکس پسند را به سمت خود کشانده است.

توریستان این امکان را دارند که پس از یک خرید عالی باقی وقت خود را به قدم زدن در پلازا نوتره بگذرانند یا به تماشا یک فیلم مجذوب نماینده بروند. حدود 25 رستوران، کافه و فست فود نیز آماده پذیرایی از توریستان تور اسپانیا و شهر مادرید در این مرکز خرید هستند.

  • آدرس مرکز خرید Plaza Norte: Alfredo Mendiola 1400, San Martín de Porres 15311, Peru
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

بازار فله ای El Rastro: جستجو در یک بازار کلاسیک

یکشنبه ها در مادرید با یازار روز ال راسترو بسیار مجذوب نماینده تر می گردد. هر یکشنبه هزاران نفر از مادرید درهم آمده به تماشا بیش از 700 غرفه آن می روند. در این بازار می توانید عتیقه جات چند صد ساله، مبلمان قدیمی، یادگاری های جنگ، رکوردها، تابه های پائلا و هر نوع سوغاتی مجذوب نماینده محلی دیگر را پیدا کنید.

تنوه اجناس در کنار حضور غرفه های رنگارنگ نام ال راسترو را در میان پرطرفدارترین مراکز خرید مادرید در اسپانیا قرار داده است. مردم محلی مردم محلی هر یکشنبه برای خرید، قدم زدن، و خوردن غذاهای محلی که در غرفه های کوچک ارائه می شوند به این مکان می آیند. شما هم به عنوان توریست اگر یکشنبه را در مادرید اقامت دارید حتما از این بازار زیبا تماشا کنید.

درواقع ال راسترو به عنوان یک محل کلاسیک بازدید شما از جاذبه هلای شهر مادرید را کامل می نماید. این مکان تجمع اجتماع مادریلنیوها نیز شناخته می گردد.

  • آدرس بازار فله ای El Rastro: de Fray Ceferino González, 6, 28005 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: هر یکشنبه از صبح با صورت نامحدود

خرید در خیابان Serrano: برای دوستداران مد لوکس

پوشاک و کفش های شیک، ساعت های لوکس و جواهرات نفیس… هر چیزی که با پول می توان خرید در مغازه های شیک خیابان سرانو در دسترس استو حتی اگر قصد خرید ندارید وجود جادذبه هایی مانند Calle de Serrano، معروف به Golden Mile و فروشگاه های لوکس بهانه خوبی برای برای قدم زدن در یکی برترین مراکز خرید مادرید هستند.

از نمایندگی برندهای معروف مانند Cartier، Chopard و Bulgari گرفته تا Tommy Hilfiger، Carolina Herrera، Prada، Gucci و بعلاوه بزرگترین فروشگاه زنجیره ای اسپانیا به نام El Corte Inglés را در سرانو می توان دید. به بیان دیگر این خیابان گنجینه ای ارزشمند از تمامی کالاهای لوکس مورد احتیاج را در خود دارد.

خیابان سرانو در اصل به افتخار رهبر نظامی و سیاستمدار فرانسیسکو سرانو که در سال 1868 در اینجا اقامت داشت، به این نام نامگذاری شده است، به نوعی خواهر خوانده خیابان پنجم نیویورک، خیابان شانزلیزه پاریس یا خیابان باند لندن خوانده می گردد. با همه این وصف ضروری است که بازدید از سرانو را در بین برناهم سفر خود به شهر مادرید اسپانیا قرار دهید.

بازار سن میگل: ترکیبی از خرید و تجربه غذایی

بیش از 100 سال از زمانی که Mercado de San Miguel درهای خود را به عنوان بازار عمده فروشی مواد غذایی بر روی مردم مادرید و البته توریستان باز کرد می گذرد. امروزه این بنای تاریخی به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید مادرید و یکی از بازارهای اصلی غذا در دنیا شناخته می گردد. وجود مواد غذایی محلی در سن میگل به توریستان این امکان را می دهد تا طعم های اصلی غذاهای اصیل هر گوشه از اسپانیا را تجربه نمایند.

از برترین ژامبون ایبری و تازه ترین ماهی ها و صدف هایی که روزانه از گالیسیا آورده می شوند گرفته تا غذاهای برنجی مدیترانه ای و خاص ترین پنیرها از کاستیا، آستوریاس و کشور باسک در Mercadoبازار سان میگل یافت می گردد. این خود سن میگل را به یکی از خوشمزه ترین جاذبه ای مادرید در اسپانیا تبدیل نموده است. غذاهای متنوع اسپانیایی در حدود 20 غرفه مختلف ارائه شده و تعهد و ویژگی تمام غرفه داران استفاده از مواد غذایی باکیفیت و تازه می باشد.

بازار سن میگل هر روز ساعت 10 صبح باز می گردد و تا نیمه شب می توان از امکانات آن استفاده کرد. این بازار روزهای آدینه و شنبه فقط تا 1 نیمه شب باز است.

مرکز خرید Faro de Moncloa: خرید با چشم اندازی فوق العاده

این برج با 92 متر ارتفاع در قلب شهر مادرید قرار گرفته و چشم انداز زیبایی از شهر را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. با لا رفتن از آسانسور مرکز خرید فاردو به مرتفع ترین بخش آن رسیده و می توانید کاخ سلطنتی، کلیسای جامع آلمودنا، چهار برج و کوه های سیرا د گوآداراما را پبش روی خود ببینید.

فاردو علاوه بر مکانی که منظره ها پاناروما از شهر مادرید را به نمایش می گذارد میزبان معروفترین برندهای دنیای بوده و یکی از لوکس ترین مراکز خرید مادرید نیز می باشد. فروشگاه های لباس و اکسسوری مردانه و زنانه، انواع ساعت، کفش و غیره از معتبرترین برندها را در فاردو می توانید بخرید.

قدم زدن، تماشا فیلم، تست غذاهای دریایی اسپانیایی و نوشیدن قهوه های معروف مادرید در کافه ها از دیگر تفریحات Faro de Moncloa برای توریستان هستند.

  • آدرس مرکز خرید Faro de Moncloa: 28040 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: از 10 صبح تا 9 شب

مرکز خرید La Vaguada: اولین مرکز خرید مادرید

مرکز خرید La Vaguada در منطقه Barrio del Pilar واقع شده است و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید مادرید شناخته می گردد. فروشگاه های این مجتمع به مقدار ای زیاد هستند که برای تماشا تمام آن ها باید یک روز کامل را به قدم زدن در محوطه و فضای داخل اختصاص دهید.

البته با وجود تعداد بالای فروشگاه ها لاواگوادا فضایی نسبتا آرام داشته و شما می توانید یک بعدازظهر را به قدم زدن در آن اختصاص داده و از فضای مجذوب نمایندهش لذت ببرید. خرید از برندهای معتبر، قدم زدن و غذاخوردن از تفریحات مرکز خرید La Vaguada هستند.

  • آدرس مرکز خرید :La Vaguada Av. de Monforte de Lemos, 36, 28029 Madrid, Spain
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب

خرید در خیابان Gran Via: خرید در قلب مادرید

خیابان تاریخی گرن ویا به عنوان شاهراه اصلی شهر مادرید با معماری قابل توجه، مراکز خرید، رستوران های بین المللی و انواع تفریحات و تفریح ها مورد توجه توریستان قرار گرفته است. این خیابان با یک مایل طول از Calle de Alcalá در شرق، نزدیک Plaza de Cibeles تا Plaza de España در غرب کشیده شده و در امتداد آن تعداد زیادی بنا که نمونه هایی از سبک های معماری دوران مختلف هستند، چندین میدان و آثار هنری دیده می گردد.

با هر سن و سالی که به مادرید اسپانیا سفر نموده اید بدون شک گرن ویا برایتان مجذوب نماینده خواهد بود. پس بازدید از این منطقه تاریخی تفریحی را در تور اسپانیا از دست ندهید. شما به راحتی می توان به وسیله اتوبوس، ماشین و مترو به Calle Gran Vía برسید.

Gran Via در کنار بناهای تاریخی صدها مغازه کوچک و بزرگ را نیز در خود جای داده و یکی از شلوغ ترین مراکز خرید مادرید است. شما می توانید با قدم زدن در این خیابان از فروشگاه های بوتیک و کالاهای دست ساز گرفته تا لباس های ورزشی، جواهرات، دکوراسیون منزل و برندهای لوکس تماشا کنید. نکته دیگر اینکه توریستان با هر توان مالی می توانند از فروشگاه های گرن ویا اجناس مورد نظرشان را خریداری نمایند.

سخن سرانجامی

شهر مادرید به عنوان مرکز مد در اسپانیا فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی دارد که انواع اجناس برند و سوغاتی را ارائه می دهند. مطلب معروف ترین مراکز خرید مادرید ما را با برترین فروشگاه های شهر آشنا کرد. بدین ترتیب اگر قصد سفر به مادرید را دارید به راحتی می توانید یکی از این مراکز خرید را برای سوغاتی انتخاب کنید.

سوالات متداول

بزرگترین مرکز خرید مادرید کدام است؟

Centro Comercial La Gavia را می توان از بزرگترین مراکز خرید مادرید دانست.

معروفترین منطقه مادرید برای خرید کدام است؟

Calle Gran Vía، Calle de Preciados، Calle de Serrano و Gran Via از معروفترین منطقه ها شهر مادرید اسپانیا برای خرید هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیامنبع: ستاره ونک
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2045

به "معروف ترین مراکز خرید مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مراکز خرید مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید