تور اروپا: سفری به یاد ماندنی به سوئیس و کشورهای اروپایی

به گزارش فروش برتر، تور اروپا تابستان 1401 می تواند به زیباترین تجربه عمرتان تبدیل گردد. به شرط اینکه ایمن سفر کنید و آژانسی معتبر را برای سفر به این قاره با زیبایی های بی نظیر برگزینید. دلایل سفر به اروپا بی سرانجام است. اگر تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبای آن برای جلب نظر شما کافی نیست. آشپزی، سبک زندگی مردم محلی و تعداد بی شماری از منظره ها و شگفتی های دیدنی را نیز به موارد بالا اضافه کنید. اروپا دومین قاره کوچک زمین است که تنها 2 درصد از سطح دنیا را پوشش می دهد و 11 درصد از جمعیت زمین را در خود جای داده است. در همین فضای کوچک، انبوهی از کشورهای دیدنی با جاذبه های تاریخی وجود دارد که حداقل یکبار در طول زندگی باید آن ها را دید. برای مثال، تور سوئیس یکی از پرطرفدارترین گزینه ها در بین تورهای اروپایی است.

تور اروپا: سفری به یاد ماندنی به سوئیس و کشورهای اروپایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تور اروپا تابستان 1401 برترین مقصد برای تعطیلات پیش روست!

تور اروپا تابستان 1401 برترین مقصد برای تعطیلات پیش روی شماست. قاره اروپا از پنجاه کشور مستقل تشکیل شده است. هفت قلمرو و منطقه غیر حاکمیتی؛ چهار جمهوری، سرزمین و منطقه تا حدی به رسمیت شناخته شده؛ و دو جمهوری، قلمرو و منطقه به رسمیت شناخته نشده.

محبوب ترین کشورهای مقصد گردشگری اروپا عبارتند از فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان، سوئیس، آلمان، ایرلند، اسکاتلند و بریتانیا. اگرچه، کشورهایی مانند سوئد، روسیه، ترکیه، پرتغال و بلژیک نیز دارای گنجینه های تاریخی و طبیعی با ارزشی هستند که نباید بازدید از آن ها را از دست داد.

منحصر به فردترین ویژگی اروپا نزدیکی فواصل همه کشورهای آن به یکدیگر است. به عنوان مثال، فرانسه به وسیله اسپانیا، بریتانیا، بلژیک، هلند، آلمان، سوئیس، ایتالیا، دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس احاطه شده است. شما می توانید به راحتی با هواپیما یا حتی بهتر از آن، سوار بر قطار به هر یک از این کشورها در مدت زمان کوتاهی سفر کنید و با انتخاب تور اروپا تابستان 1401، از اغلب کشورهای ذکر شده تماشا کنید. با قدم گذاشتن از یک کشور به کشور دیگر، تغییر آنی را به سرعت احساس می کنید. در هیچ کجای دنیا نمی توانید این همه فرهنگ، زیست بوم و زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی را در یک منطقه نسبتا کوچک ببینید. بسیاری از کشورهای اروپایی جزو با فرهنگ ترین تمدن ها در دنیا هستند. آن ها زندگی پر از سنت خود را در غالب معماری، هنر، تاریخ و طبیعتی که آن ها را احاطه نموده است، اداره می نمایند.

سفر به اروپا با تور رز آبی

هر فردی دلایل شخصی خود را برای کشورهایی که در اروپا برای بازدید انتخاب می کند، دارد. بعضی می خواهند به فرانسه سفر نمایند؛ به خاطر برج معروف ایفل، موزه لوور و کافه های کنار خیابان. بعضی دیگر ممکن است بخواهند از آلمان برای تماشا براتورست و منطقه ها زیبای اطراف آن تماشا نمایند. با این حال، دیگران مایلند ایتالیا را برای شهر واتیکان و آشپزی اصیل ایتالیایی اش ببینند. پس از انجام تحقیقات خود در خصوص سفر به اروپا با تور رز آبی، متوجه خواهید شد که با توجه به علاقه مندی هایی که دارید، به سمت و سوی شهرها و فرهنگی خاصی کشیده شده اید.

صرف نظر از کشورهای اروپایی که برای بازدید انتخاب می کنید، بسیار مهم است که مطمئن شوید تحت پوشش بیمه مسافرتی هستید. به هر صورت، شما در حال ورود به یک کشور خارجی هستید و حوادثی مانند آنچه در خانه اتفاق می افتد ممکن است رخ دهد. شما یا یکی از همسفرهایتان ممکن است در حین گشت و گذار سقوط کنید یا دچار حادثه رانندگی شوید. اگر چنین اتفاقاتی رخ بدهد، شما باید قبل از خروج از کشور، تمام قبوض پزشکی از جمله اورژانس، پزشک و مراقبت های بیمارستانی را از جیب خود بپردازید. اغلب مردم به علت تفاوت زیاد ارزش پول ایران و واحد پول اروپا، توان پرداخت این هزینه را نداشتند و از نظر اقتصادی دچار مسائل عدیده ای شده اند. اما در صورتی که با یک آژانس معتبر سفر کنید، پیش از سفر یک بیمه نامه پزشکی برای هر فرد صادر می گردد که اگر اتفاق ناگواری در کشور مقصد برای شما رخ دهد، تحت پوشش بیمه قرار می گیرید و احتیاج به پرداخت هزینه های سنگین بیمارستان ندارید. تور رز آبی شامل بیمه نامه مدنی برای هر شخص است که تمامی هزینه های ناشی از حوادث را در حین سفر شما پرداخت می کند.

سفر با تور سوئیس در تابستان پیش رو

کوه های شگفت انگیز، انبوه دریاچه ها و دهکده هایی با طبیعت بکر، زیباترین منظره ها سوئیس را به وجود آورده اند. این منظره ها چیزی است که سوئیس را به مقصدی عالی برای تعطیلات و کاوش در فرهنگ های تازه تبدیل می کند. قله های بلند آلپ 62 درصد از خاک این کشور را تشکیل می دهند. با وجود اینکه سوئیس از نظر جغرافیایی نسبتاً کوچک است، اما وقتی نوبت به انتخاب جایی برای رفتن به میان می آید، نمی توان به راحتی تصمیم گرفت. اگر به سرگرمی های زمستانی علاقه خاصی دارید، سوئیس چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

در سفر با تور سوئیس متوجه خواهید شد که فردیت خاص خود را دارد؛ با منظره ها مختلف و زندگی شهری منحصر به فرد خود. شهرهایی مانند زوریخ، برن، ژنو و بازل در میان شهرهای دیگر، منظره متفاوتی از سوئیس و فرهنگ متنوع آن را ارائه می دهند. از سوی دیگر، اگر می خواهید جاذبه های توریستی نهایی را تجربه کنید، برترین راه چاره سفر با تور رز آبی است.

چرا با تور سوئیس سفر کنیم؟

دلایل زیر، مواردی هستند که سفر با تور سوئیس را برای شما دلپذیر می کند:

  • آب و هوای همه جانبه

این کشور با داشتن زمستان های سرد در منطقه ها کوهستانی و تابستان های گرم در روستاها متمایز از سایر کشورهای اروپایی است. آب و هوای سوئیس ویژگی های خاص خودش را دارد. بارش برف در قله های کوه می تواند تا 6 ماه ادامه داشته باشد و حتی ممکن است در تابستان هم هوا سرد باشد. خورشید ممکن است در یک دره بدرخشد در حالیکه در طرف مقابل آسمان ابری و بارانی است.

  • کشور مبارک

بر اساس شاخص سیاره مبارک، سوئیس در رتبه بیست و چهارم دنیا واقع شده است. این فاکتور چهار عنصر را ترکیب می کند تا نشان دهد ساکنان کشورهای مختلف چقدر از منابع محیطی برای داشتن زندگی شاد استفاده می نمایند. سوئیس در سه مورد از این دسته بندی ها در بین 10 تیم برتر واقع شده است. این کشور بعلاوه به صلح طلب بودن و همواره بی طرف ماندن برای جلوگیری از درگیری معروف است.

  • چند زبانه بودن

چند زبانه بودن یکی از ویژگی هایی است که سوئیس را از سایر کشورها متمایز می کند. این کشور دارای چهار زبان رسمی است؛ آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش. اگرچه این کشور چند زبانه است، اما خود ساکنان به هر چهار زبان صحبت نمی نمایند. بیشتریت مردم به زبان سوئیسی-آلمانی صحبت می نمایند که به نام Schwiizertütsch شناخته می گردد. در تور سوئیس همراه شما یک تورلیدر وجود دارد که به خوبی به این زبان مسلط است.

  • تنوع فرهنگی

سوئیس به عنوان کشوری با فرهنگ های متنوع شناخته شده است. یک نظرسنجی که در سال 2018 به وسیله اداره آمار فدرال انجام شد، جمعیت را به طور کلی بردبار می داند، که در آن 61٪ هوادار اتحاد مجدد خانواده های خارجی هایی هستند که حداقل پنج سال در سوئیس زندگی نموده اند. گفته می گردد که سوئیس مرکز تنوع فرهنگی است که تحت تأثیر همسایگان در همه مرزها قرار گرفته و در عین حال منحصر به فرد به جای مانده است. از آنجایی که در بیشتر منطقه ها توریستی انگلیسی به طور گسترده صحبت می گردد، هنگام بازدید احساس غریبگی نخواهید کرد.

اگر شما نیز عاشق بازدید از کشورهایی با تاریخ و فرهنگ غنی هستید، سفر به اروپا و کشورهایی مانند سوئیس و فرانسه را به شما توصیه می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1875

به "تور اروپا: سفری به یاد ماندنی به سوئیس و کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: سفری به یاد ماندنی به سوئیس و کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید