هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا ، 3 ستاره

به گزارش فروش برتر، معرفی هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا | Hotel ILUNION Aqua 3

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل ایلونین آکوا 3 (Hotel ILUNION Aqua 3)، در شهر والنسیا، یکی از شهرهای معروف در کشور اسپانیا است. این هتل 3 ستاره در یکی از منطقه ها خوب و مرکزی شهر والنسیا ساخته شده است. این هتل در بالای مرکز خرید آکوا مولتی اسپاسیو می باشد و همین مزیت نزدیکی شما را حداقل به یکی از مرکز خردهای بسیار معروف والنسیا تضین می کند. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور اسپانیا و شهر والنسیا سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا را تا دیدنی های والنسیا را معرفی و آنالیز نماییم.

هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا ، 3 ستاره

خدمات رفاهی هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا

هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافری به این هتل مراجعه نماید، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو نموده بودند را دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل، می توانند به این زبان ها مختلف با آنان ارتباط برقرار نمایند. در هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا، مسافرانی که حیوان خانگی دارند نمی توانند آن را به همراه خود داشته باشند. از جمله خدمات هتل که می توانید از آن استفاده نمایید این است که در این هتل در صورت نیز می توانید در هنگام رزرو اتاق درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای پارکینگ است و برای هر روز استفاده از آن، تنها باید روزانه 14 یورو بپردازید. در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند.

برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج باید تا ساعت 12 شب اتاق را تحویل دهید. اگر به همراه خود فرزندتان را می برید باید بدانید که با این که اتاق های این هتل ظرفیت معلومی دارد ولی تمامی بچه ها شما در این هتل به همراه شما پذیرفته می شوند. از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، اتاق کنفراس، سالن تلویزیون، روزنامه صبح، خدمات خشکشویی با هزینه اضافی، امکانات ویژه برای گروه های کسب و کار، فکس و فتوکپی و جعبه یاری های اولیه اشاره نمود.

در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه نشده است. لابی این هتل در تمامی روز باز است و هر وقت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید. این هتل آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانانی دارد که دارای مسائل پزشکی و حرکتی هستند.

امکانات سرگرمیی هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا

در این هتل با انتخاب های زیادی برای سرگرمی روبرو نیستید با این حال می توانید از هتل دوچرخه اجاره کنید، از اتاق تلویزیون بهره ببرید و از رستوران آن استفاده نمایید. می توانید به مرکز سلامتی این هتل مراجعه نمایید و از امکانات آن استفاده نمایید. در این هتل تنها یک رستوران وجود دارد که برای وعده های صبحانه، ناهار و شام باز است. با این حال اگر بخواهید می توانید در این رستوران نوشیدنی های گرمی همانند؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه ها سفارش دهید. کلیه غذاهای این رستوران با مواد غذایی ارگانیک پخته می شوند. منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای مدیترانه و اسپانیایی است. البته منوی این رستوران بری افرادی که گیاهخوار، خامخوار و یا دارای رژیم غذایی خاصی هستند نیز مناسب است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل بسیار مدرن هستند و امکانات رفاهی مختلف و متفاوتی در خود دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای دستگاه تصفیه و تنظیم هوا هستند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند. تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام و تخت کودک (در صوت احتیاج) را دارا می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های دابل (Double): مساحت این اتاق ها 18 متر است و دارای یک تخت دونفره است.
  • اتاق های تریپل (Triple): این اتاق ها 3 نفر گنجایش دارند و در نوع برای مسافران وجود دارد. این اتاق ها هم 18 متری هستند و دارای 3 تختخواب هستند. می توان تخت کودک هم به این اتاق اضافه نمود.

فاصله هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا تا جاذبه های والنسیا

  • باغ وحش بیو پارک: این باغ وحش 8.5 کیلومتر دورتر بوده که 18 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه ملی آثار سرامیکی: این موزه 4.5 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • ساحل مالواروزا: این ساحل 3.6 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • باغ های توریا: این باغ 6 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • میدان Ayuntamiento: این میدان 6 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای جامع والنسیا: این کلیسا 4.6 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • آکواریوم اقیانوس شناسی: این آکواریوم 1.1 کیلومتر دورتر بوده که 4 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده برای رسیدن به آن راه است.
  • بنای تاریخی La Lonja de la Seda: این بنای تاریخی 4.3 کیلومتر دورتر بوده که 20 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • بازار مرکزی والنسیا: این بازار 5.1 کیلومتر دورتر بوده که 18 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • شهر علوم و هنر والنسیا: این مرکز 1.1 کیلومتر دورتر بوده که 3 دقیقه با ماشین و 13 دقیقه پیاده برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه هنرهای زیبا: این مرکز 3.8 کیلومتر دورتر بوده که 13 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • دروازه شهر قدیمی: این دروازه 6 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • فرودگاه بین المللی والنسیا: این فرودگاه 15.6 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا

می توانید موقعیت مکانی هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، والنسیا، خیابان کارر دِ لوئیس گارسیا- برلانگا مارتی، شماره 19- 21

Carrer de Luis García-Berlanga Martí, 19-21, 46023 València, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2096

به "هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایلونین آکوا 3 والنسیا ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید