غفلت کنیم پیک پنجم به زودی از راه می رسد ، پیشگیری از موج پنجم کرونا با رعایت شیوه نامه ها

به گزارش فروش برتر، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: فرایند ابتلا به کووید19 در البرز ثابت مانده و نگرانی ما بابت اوج گیری دوباره موج پنجم کرونا در البرز است.

غفلت کنیم پیک پنجم به زودی از راه می رسد ، پیشگیری از موج پنجم کرونا با رعایت شیوه نامه ها

به گزارش خبرنگار از ، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: خبرهایی از گوشه و کنار کشور به ویژه شهرهای جنوبی کشور مبنی بر افزایش تعداد بیماران به گوش می رسد و این نشان می دهد که اگر سهل انگاری کنیم پیک پنجم از راه می رسد.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره آخرین شرایط شیوع کرونا در البرز اضافه نمود: شرایط البرز از یک هفته گذشته تقریبا ثابت مانده و رنگ بندی تغییری نکرده است.

بابایی گفت: طی 24 ساعت گذشته هفت نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

او اضافه نمود: در حال حاضر 536 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و طی 24 ساعت اخیر هم 1100 نفر به صورت حضوری به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه داشته اند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به گلایه مردم در مورد کمبود واکسن گفت: هفته گذشته کشور در تامین واکسن به ویژه برای کسانی که در انتظار تزریق دوز واکسن بودند با مشکل روبرو بود ولی خوشبختانه با واردات به موقع این مشکل رفع شده است.

بابایی اضافه نمود: در حال حاضر هیچ مسئله ای در تزریق واکسن به متقاضیان البرزی وجود ندارد و طبق نوبت و بر اساس محدوده سنی اعلام شده تزریق در حال اجرا است.

ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1546

به "غفلت کنیم پیک پنجم به زودی از راه می رسد ، پیشگیری از موج پنجم کرونا با رعایت شیوه نامه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفلت کنیم پیک پنجم به زودی از راه می رسد ، پیشگیری از موج پنجم کرونا با رعایت شیوه نامه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید