روسای جمهور روسیه و چین قابل اعتمادتر از ترامپ

به گزارش فروش برتر، نتایج یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد که روسای جمهور روسیه و چین نسبت به رئیس جمهور آمریکا قابل اعتمادتر هستند.

روسای جمهور روسیه و چین قابل اعتمادتر از ترامپ

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در یک نظرسنجی جدید دنیای که توسط مرکز تحقیقاتی Pew صورت گرفته، تعیین شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نسبت به ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ روسای جمهور روسیه و چین، غیرقابل اعتمادتر است. در این نظرسنجی از مردم کشورهای مختلف درباره میزان اعتماد آنها به رهبران سیاسی دنیا سئوال شده و ترامپ آمار بسیار بدی را کسب نموده است.

بر اساس این گزارش، 64 درصد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی از 33 کشور دنیا اعلام نموده اند که هیچ اعتمادی به ترامپ ندارند تا بتواند امور دنیا را درست اداره کند. 29 درصد نیز گفته اند که به ترامپ اعتماد دارند و 7 درصد نیز نظر خاصی نداشته اند.

43 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی هم گفته اند که به شی جین پینگ رئیس جمهور چین اعتماد ندارند و در مقابل 28 درصد اعلام نموده اند به وی اعتماد دارند. 23 درصد نیز نظر خاصی درباره وی نداشته اند.

این گزارش اضافه کرد: 57 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی گفته اند که به پوتین اعتماد ندارند و 33 درصد بر این باورند که به او اعتماد دارند و 8 درصد نیز گفته اند نظر خاصی ندارند.

میزان محبوبیت ترامپ در غرب اروپا نیز به شدت پایین بوده به طوری که سه چهارم مردم آلمان، سوئد، فرانسه، اسپانیا، هلند به ترامپ اعتماد ندارند. در مکزیک 89 درصد مردم هیچ اعتمادی به رئیس جمهور آمریکا ندارند.

بیشترین علت نفرت مردم از ترامپ به خاطر سیاست افزایش تعرفه بر کالاهای وارداتی بوده است. 68 درصد مردم گفته اند که از این سیاست حمایت نمی نمایند. نارضایتی نسبت به خروج آمریکا از پیمان های بین المللی و تصمیم ترامپ برای احداث دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک تاثیر زیادی بر نفرت مردم از رئیس جمهور ایالات متحده داشته است.

با این حال 41 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی گفته اند که از مذاکرات آمریکا با رهبر کره شمالی درباره خلع سلاح هسته ای و برچیدن برنامه تسلیحاتی این کشور حمایت می نمایند و 36 درصد با این مساله مخالفت نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 406

به "روسای جمهور روسیه و چین قابل اعتمادتر از ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای جمهور روسیه و چین قابل اعتمادتر از ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید