درخواست نشریه پزشکی امریکا ازمردم،به ترامپ رای ندهید

به گزارش فروش برتر، - نشریه معتبر پزشکی انگلیسی لنست با انتقاد شدید از سیاست های ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا، از مردم آمریکا خواست در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به او رای ندهند.

درخواست نشریه پزشکی امریکا ازمردم،به ترامپ رای ندهید

به نوشته تارنمای خبری هیل، این نشریه روز آدینه در جدیدترین شماره خود رویکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در قبال کرونا را متناقض و ناهماهنگ دانست و اضافه کرد: آمریکایی ها باید در ژانویه 2021 رییس جمهوری را در کاخ سفید بنشانند که بفهمد سلامت عمومی نباید با سیاست های حزبی راهنمایی گردد.

نشریه لنست این مطالب را در مقاله ای نوشت که بر عملکرد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا و لزوم احیای آن پس از آسیب هایی که از دولت ترامپ به آن رسیده، تمرکز داشت.

لنست با کنایه به اظهارات جنجالی ترامپ درباره پیروزی بر کرونا، نوشت: دولت [ترامپ] با گلوله های جادویی مشغول است - واکسن ها، داروهای جدید و امیدواری به اینکه ویروس خودبخود محو گردد. اما تنها تکیه بر اصول اساسی سلامت عمومی مثل آزمایش گیری، ردگیری انتقال ویروس و جداسازی افراد مبتلا می تواند به سرانجام این همه گیری منجر گردد.

رییس جمهوری آمریکا که به دلیل عملکردش در مقابله با کرونا به شدت تحت انتقاد است، در ابتدا وجود چنین ویروسی را انکار می کرد و می گفت که این آنفولانزا است و دموکرات ها برای توطئه علیه او چنین شایعاتی را مطرح می نمایند.

اما پس از افزایش شمار مبتلایان او مجبور به پذیرش شیوع کرونا در آمریکا کرد اما در عین حال از اقدامات جدی مثل قرنطینه و تامین گسترده تجهیزات پزشکی خودداری کرد.

ترامپ در نهایت مجبور به پذیرش واقعیت شد و کارگروهی برای مقابله با کرونا در کاخ سفید تشکیل داد، اما منتقدان و کارشناسان به شدت از او به دلیل انکار و سپس تعلل در انجام اقدامات لازم در مقابله با کووید19 انتقاد می نمایند.

رییس جمهوری آمریکا برای فرار از انتقادهای گسترده از عملکرد و همچنین رفتارش در مقابله با کرونا، مثل امتناع از استفاده از ماسک و حمایت از کسانی که مخالف قرنطینه هستند، کوشش می نماید اتهاماتی را علیه چین مطرح کند.

ترامپ پکن را متهم به پنهان کاری و تعلل در مطلع سازی جهانی درباره جزئیات کرونا می نماید، این در حالی است که چین این اتهام ها را رد نموده و سازمان جهانی بهداشت نیز گفته است که واشنگتن هیچ شواهدی در این زمینه ارائه ننموده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 809

به "درخواست نشریه پزشکی امریکا ازمردم،به ترامپ رای ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نشریه پزشکی امریکا ازمردم،به ترامپ رای ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید