اولویت اول جبهه جهادگران تأمین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است

به گزارش فروش برتر، دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: اولویت اول جبهه جهادگران برای مجلس یازدهم تامین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است

اولویت اول جبهه جهادگران تأمین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار حوزه ، وهاب عزیزی روز پنجشنبه در نشست خبری درخصوص شعار و مواضع و لیست اولیه جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: این جبهه با شعار مشارکت آگاهانه، مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب از همه اقشار ملت دعوت می نماید برای تشکیل یک مجلس پاکدست که درک درستی از مسائل اساسی مردم داشته باشد در انتخابات شرکت نمایند.

عزیزی ادامه داد: هرگونه اعتراض خود به شرایط عملکرد مجلس فعلی، مجالس گذشته و جریان های سیاسی را به وسیله صندوق رای باید ابراز و اعمال گردد چرا که حق امضا با شماست؛ وکلای خود را با دقت معین کنید.

او اضافه کرد: اولویت اول جبهه جهادگران برای مجلس یازدهم تامین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است؛ ما معتقدیم این موارد در دهه گذشته از دید سیاست مداران و تصمیم گیران مغفول مانده و تبدیل به یک مشکل اساسی شده است که حل این مشکل از عهده سیاست بازانی که در زمین مافیای قدرت و نفاق بازی می نمایند خارج است.

دبیرکل جبهه جهادگران ادامه داد: برای حل مسائلی که در اثر سوء تدبیر ها و بی توجهی ها گریبان کشور را گرفته و کشور ما را تا مرز بحران پیش برده است، باید فکر جدی و اساسی کرد. باید تفکری را در مجلس حاکم کنیم که از آزمون های سخت، سربلند بیرون آمده باشد و آن تفکر؛ تفکر جهادی است.

عزیزی همچنین گفت: رمز موفقیت تفکر جهادی این است که اجر معنوی و اخروی را بر پاداش مادی و دنیوی اولویت می دهد. در تفکر جهادی منافع مردم و کشور بر منافع افراد، گروه ها و جریان های سیاسی ارجحیت دارد.

وهاب عزیزی تشکیل فراکسیون جهادگران بر مبنای تفکر جهادی و انقلابی که پیگیری مسائل آحاد مردم از جمله کارمندان، کارگران به ویژه اقشار آسیب پذیر را در اولویت خود قرار دهد را از اهداف اصلی جبهه جهادگران مطرح نمود.

دبیرکل جبهه جهادگران در ادامه به انتخاب لیست این جبهه اشاره نمود و گفت: برای شناسایی کاندیداهای صالح، سالم و متخصص با تفکر جهادی جهت قرار دادن در لیست انتخاباتی و معرفی به مردم؛ فراخوانی از کاندیداها انجام شد که براساس آن تعداد 375 نفر از کاندیداها برای حضور در لیست جهادگران از حوزه انتخابیه تهران اعلام آمادگی کردند.

او اضافه کرد: همه کاندیداها رزومه خود را برای ما ارسال و با حضور در ستاد مرکزی این جبهه فرم عضویت در لیست جبهه جهادگران را تکمیل کردند که پس از آنالیز های اولیه تعداد 124 نفر گزینش شدند که بعد از اعلام نهایی شورای نگهبان لیست نهایی این جبهه نیز اعلام خواهد شد.

عزیزی در خاتمه مطرح نمود: شهروندان و حامیان کاندیدا ها می توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام دبیرکل جهادگران (وهاب عزیزی) نظر خود را در کامنت ها یا بصورت مستقیم به دبیرکل ارسال نمایند چرا که نظرات شهروندان در شورای عالی اجرایی جبهه جهادگران در مورد تصمیم برای قرار دریافت کاندیداها در لیست نهایی لحاظ خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 488

به "اولویت اول جبهه جهادگران تأمین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت اول جبهه جهادگران تأمین معیشت، اشتغال و مسکن آحاد مردم بویژه جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید