دختر شاهرخ استخری هم به جمع بلاگرا پیوست !

به گزارش فروش برتر، خانواده شاهرخ استخری این روزها با بر تن کردن لباسهای گران قیمت بر تن دخترشان حسابی کلاس می گذارند و جذب فالوور می نمایند.

دختر شاهرخ استخری هم به جمع بلاگرا پیوست !

شاهرخ استخری متولد 28 شهریور در تهران است. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهر شاهرخ استخری که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می نماید.

این روزها خانواده شاهرخ استخری بیشتر با استفاده از تیپ ها و شیرین کاری های دختر کوچکشان جذب فالوور می نمایند و با لباسهای برند این کودک لاکچری بودن خود را به نمایش می گذارند.

شغل اصلی سپیده بزمی پور

شغل خانوم بزمی پور تا چندی پیش کار در طلا فروشی که به صورت شراکتی داشتند بود ولی الان وارد حوزه لایف استایل شده است.

شغل لایف استایل در اینستاگرام به بلاگری می گویند که درباره سبک زندگیش و اتفاقات روزمره روزانه پست ارسال می کنه ولی در واقعیت بیشتر رویدادها ساختگی و برای تبلیغ یک محصول است. (مثلا یک کیف دستی خرید می نمایند و برند آن را پیشنهاد می دهند ولی در اصل کل این خرید یک برنامه تبلیغاتی از قبل برنامه ریزی شده است)

طبق ادعای فعالین اینستاگرام بلاگر لایف استایل بالاترین دستمزد در اینستاگرام را دارد و شخصی که به تعداد فالوورهای همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام فالوور داشته باشد در ماه چند میلیارد عایدی دارد.

منبع:وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1736

به "دختر شاهرخ استخری هم به جمع بلاگرا پیوست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر شاهرخ استخری هم به جمع بلاگرا پیوست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید