ایران مال، مطالعه در کتابخانه هاگوارتز

به گزارش فروش برتر، کتابخانه جندی شاپور یکی از بخش های پروژه بزرگ ایران مال است که طراحی منحصر بفردی میان جاهای دیدنی تهران دارد. این کتابخانه با نماهای چوبی در نگاه اول شما را به یاد سری محبوب فیلم های هری پاتر و نقش آفرینی بازیگران آن در کتابخانه هاگوارتز می اندازد. جالب است بدانید لوکیشن این فیلم، کتابخانه عظیم دانشگاه آکسفورد بوده است. بنابراین طراحی سازه کتابخانه جندی شاپور ایران مال، شباهت بسیاری به معماری اروپایی و کلاسیک کتابخانه دانشگاه اکسفورد دارد. این کتابخانه در سه طبقه ساخته شده و در سرتاسر آن نماهای چوبی، مبلمان زیبا برای مطالعه و فرش اصیل کاشانی خودنمایی می نماید. پله های طول و دراز این کتابخانه از جذابیت های طراحی این مجموعه است. از روی این پله ها عظمت کتابخانه جندی شاپور واقعاً تماشایی است.

ایران مال، مطالعه در کتابخانه هاگوارتز

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

نبض فرهنگ در بزرگترین مرکز خرید ایران

کتابخانه جندی شاپور ایران مال وسعتی در حدود 3300 مترمربع دارد که برای آشنایی با جزییات بیشتر این پروژه می توانید سری به ویکی پدیا بزنید. چهره فرهنگی این مجموعه با توجه به معماری لوکس و طراحی کلاسیک خود و همچنین قرارگرفتن در بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه، اهمیت فوق العاده ای دارد و یکی از جاهای دیدنی تهران نیز محسوب می گردد. کتابخانه جندی شاپور ایران مال، پتانسیل بالایی دارد تا به یکی از قطب های اصلی برای برگزاری نشست های مهم فرهنگی کشور تبدیل گردد.

کتابخانه ایران مال یکی از زیباترین و چشم نوازترین بخش های این مجموعه باشکوه است، به طوریکه بسیاری از بازدیدنمایندگان از ایران مال برای عکاسی در محیط زیبای آن به ایران مال می فرایند و تصاویر نابی از این جاذبه گردشگردی ثبت می نمایند.

تنوع کتاب در کتابخانه ایران مال

تنوع کتاب در کتابخانه جندی شاپور ایران مال شامل کتاب های تاریخی، ادبیات، روانشناسی، هنر، مذهبی و... است. آرشیو مجلات و کتاب های مرجع نیز بخشی از منابع این کتابخانه محسوب می شوند. همچنین در این مجموعه فرهنگی، کتاب هایی عتیقه با نوشتار لاتین، از چاپ مسکو نیز وجود دارد.

در حال حاضر می توانید کتابی را از قفسه های چوبی کتابخانه جندی شاپور ایران مال انتخاب کنید، روی جایگاه، پشت یکی از میزهای داخل سالن بنشینید و از مطالعه در فضایی به سبک قصه های هری پاتر لذت ببرید. مطالعه در این کتابخانه رایگان است؛ اما نمی توانید کتاب ها را از کتابخانه خارج کنید.

اگر به دانستن جزییات بیشتر از پروژه کتابخانه ایران مال علاقمند هستید، می توانید برای مطالعه درباره ایران مال و دیگر جاهای دیدنی تهران، سری به سایت نابرو، تجربه ناب گردش بزنید تا از دانستنی های گوشه و کنار جغرافیای پهناور ایران لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 428

به "ایران مال، مطالعه در کتابخانه هاگوارتز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مال، مطالعه در کتابخانه هاگوارتز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید