لیلا بلوکات چرا شوهر نمی خواهد!

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: لیلا بلوکات به درخواست مردم و دوستانش نسبت به اینکه زودتر ازدواج کند، واکنش متفاوتی نشان داد.

لیلا بلوکات چرا شوهر نمی خواهد!

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا بلوکات فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد.لیلا بلوکات از 14 سالگی تئاتر را آغاز کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به معروفیت رسید. خواهر بزرگ لیلا بلوکات نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل نموده است.لیلا بلوکات درباره ازدواج واکنش عجیبی نشان داد.

لیلا بلوکات بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی می گوید از اینکه مردم ، خانواده و دوستان دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده است. خانم لیلا بلوکات مجرد یا متاهل یکی از آدم حسابی ترین بازیگران ایرانی هستند که همه کوشش و وقتشون رو صرف یاری کردن به دیگران و انجام کار خیر می گذارند. چند مصاحبه هم قبلا نموده بودن که یکی از مهم ترین دلایل مجرد بودنشون اینه که می ترسند شوهرشون مانع رسیدگی به کارهای خیرش بگردد !

خانم لیلا بلوکات مجرد یا متاهل یکی از آدم حسابی ترین بازیگران ایرانی هستند که همه کوشش و وقتشون رو صرف یاری کردن به دیگران و انجام کار خیر می گذارند. چند مصاحبه هم قبلا نموده بودن که یکی از مهم ترین دلایل مجرد بودنشون اینه که می ترسند شوهرشون مانع رسیدگی به کارهای خیرش بگردد !

رفتار این بانوی محترم رو مقایسه کنید با بعضی بازیگرانی که در پی این هستند هرجور که شده چند میلیون عایدی بیشتر کسب نمایند تا ماشین یا خانه خود را ارتقاء بدهند. یا آن بازیگرانی که تا ده درصد دستمزدشان دیر پرداخت می گردد به زمین و زمان فحش می دهند.

لیلا بلوکات هم وضع اقتصادی خوبی دارد و هم شکر خدا انسانی بسیار اهل کارهای خیر هستند.لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران است . لیلا بلوکات بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل نموده است. لیلا بلوکات مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد لیلا بلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1586

به "لیلا بلوکات چرا شوهر نمی خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیلا بلوکات چرا شوهر نمی خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید