چه کسی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می گردد؟

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، تنها چها روز بعد از انتصاب اشرف امینی به عنوان مدیرتیم های ملی کاراته، افسانه باقری از سمت خود به عنوان نایب رئیس بانوان کناره گیری کرد. استعفایی که پذیرفته شده و به زودی نایب رئیس بانوان معرفی خواهد شد.

چه کسی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می گردد؟

در همین رابطه افسانه باقری در مورد دلایل این استعفا به خبرنگاران گفت: نمی خواهم وارد بعضی مسائل شوم، کاراته راستا سختی تا کسب سهمیه دارد و فقط می توانم بگویم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. همه کوشش من برای حضوری موفقیت آمیز در بازیهای توکیو 2020 بود و برای تحقق این هدف احتیاج است که کاراته با آرامش کار خود را دنبال کند.

بعد از خروج باقری از فدراسیون کاراته، برآورد ها برای انتخاب جایگزین وی از شب گذشته شروع شده است. بسیاری بر این عقیده اند که حضور امینی به عنوان مدیرتیم های ملی پیش زمینه ای بود برای خروج باقری و نشستن وی بر جایگاه نایب رئیسی، بر همین اساس امینی محتمل ترین گزینه برای نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته است.

اما امینی برای رسیدن به این جایگاه مهم تنها نیست، مریم مشیری و فاطمه پورزمانی دیگر گزینه های روی میز طباطبایی برای پست نایب رئیسی هستند. البته که جدی ترین رقیب امینی، او مریم مشیری است. مشیری در دوره قبلی مسئولیت طباطبایی در فدراسیون کاراته سرمربی تیم ملی کاراته شد و بانوان را به مسابقات جهانی 2016 اتریش برد.

فاطمه پورزمانی هم سابقه نایب رئیسی هیات تهران در زمان ریاست عباس پناهی و مسئولیت کمیته داوران فدراسیون را در زمان ریاست سمندر برعهده داشت.

بسیاری از کارشناسان براین عقیده اند که کاراته بانوان شاید احتیاج به تغییرات اساسی داشت، ولی در این برهه زمان که بانوان ملی پوش برای کسب سهمیه راستا خوبی را طی می نمایند، انتخاب امینی شاید این راستا را با چالش روبرو کند و بهتر بود که افسانه باقری تا المپیک به کار خود ادامه می داد.

اینکه چه عاملی باعث شد تا طباطبایی دست به این انتخاب بزند تعیین نیست، ولی واکنش استعفا گونه باقری به این انتصاب، می تواند طبعاتی برای کاراته ایران داشته باشد که امید می رود هر چه زودتر با انتخاب نایب رئیس، مانع از ورود این بخش از تیم های ملی به حاشیه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 92

به "چه کسی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید