داورزنی: می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم، هزینه کردن این نیست که 6 ماه قبل از المپیک برای تیم ها خرج کنیم

به گزارش فروش برتر، رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما باور داریم که می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم؛ این بلندپروازی و جاه طلبی نیست بلکه آرمان گرایی است.

داورزنی: می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم، هزینه کردن این نیست که 6 ماه قبل از المپیک برای تیم ها خرج کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در مورد حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2021 و المپیک توکیو گفت: آرمان فدراسیون والیبال، حضور در بین 4 تیم برتر المپیک است، ضمن اینکه نیم نگاهی به سکوی المپیک داریم. حضور آلکنو در ایران هم برای تحقق همین آرمان است. تیم ملی در لیگ ملت ها 15 بازی در شرایط قرنظینه پیش رو دارد. برخی تیم های حاضر در لیگ ملت ها مثل صربستان به المپیک نرسیده اند و به همین دلیل در لیگ ملت ها به دنبال نتیجه هستند ولی تیم های دیگری که سهمیه المپیک کسب کرده اند چنین فشاری ندارند و برای المپیک آماده می شوند.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد حذف جواد کریمی، لژیونر جوان والیبال ایران از تیم اعزامی به لیگ ملت ها گفت: به دفعات تکرار شده که جواد باید وزن خود را کنترل می کرده است. برای بازیکنی که در پست سعید معروف بازی می کند، درست نیست که اضافه وزن داشته باشد. او بعد از حضور در لیگ بلژیک، شرایط خوبی نداشت و رفتن او به لیگ این کشور، انتخاب خوبی نبود چون در بیشتر بازی ها، نیمکت نشین بود. جواد در اردوی تیم ملی، فرصت داشت تا به وزن ایده آل برسد ولی نرسید. با این حال او در تیم جوانان، تمرین خواهد کرد تا به شرایط مناسب برشود. نام او در لیست تیم ملی ایران برای حضور در المپیک وجود دارد و می تواند در تهران به شرایط آمادگی برسد.

داورزنی شرح داد: کمیته ملی المپیک و دولت برای حضور تیم ها در المپیک، اقداماتی انجام داده است. هزینه کردن این نیست که 6 ماه قبل از المپیک برای تیم ها خرج کنیم. ما از الان برای کسب سهمیه المپیک 2024 هزینه می کنیم. کمک ها باید مستمر باشد و از همه امکانات و ظرفیت ها باید استفاده شود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم جوانان حاضر در تیم ملی و در رقابت های VNL فرصتی برای نمایش داشته باشند و برای المپیک آماده شوند. در حال حاضر تیم های نوجوانان و جوانان ما در اردو هستند و محمد وکیلی هم مشغول استعدایابی برای ساختن تیم نوجوانان برای سال 1401 است. سر ما در فدراسیون به جهت برگزاری این اردوها شلوغ است ولی ویترین ما، تیم ملی و VNL است.

داورزنی ادامه داد: ما باور داریم که می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم. این بلندپروازی و جاه طلبی نیست بلکه آرمان گرایی است. ما نباید درجا بزنیم و باور داریم که می توانیم جزو بهترین ها باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد سرمربی آینده تیم ملی گفت: مربیانی مثل آلکنو که کار باشگاهی انجام می دهند، نمی توانند برای دراز مدت، سرمربی تیم ملی کشوری باشند مگر اینکه در کنار تیم ملی به فعالیت باشگاهی خود هم ادامه دهند که این امری رایج در جهان است. در واقع درآمد عمده این مربیان از فعالیت باشگاهی است. تمایل ما این است که بعد از المپیک از ظرفیت مربیان ایرانی برای تیم ملی استفاده کنیم.

داورزنی در برنامه ورزش و مردم گفت: در این چند سال، سالن های خوبی در مراکز استان ها ساخته شده که می تواند رویدادهای مهم را به شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اردبیل و اصفهان ببرد.

وی در سرانجام در مورد حضور مشاوران و افراد غیر والیبالی در فدراسیون شرح داد: وحید مرادی، مشاور رئیس فدراسیون و مدیر 40 ساله ورزش است. در حوزه های تخصصی نیز، افراد والیبال مشغول به کار هستند. سرمایه گذاری ما روی خانواده والیبال و تربیت مدیران جوان برای این رشته است. من هم تا زمانی که در والیبال تاثیرگذار باشم در فدراسیون باقی خواهم ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1452

به "داورزنی: می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم، هزینه کردن این نیست که 6 ماه قبل از المپیک برای تیم ها خرج کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: می توانیم به نیمه نهایی المپیک برسیم، هزینه کردن این نیست که 6 ماه قبل از المپیک برای تیم ها خرج کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید