بانوی گیلانی المپیکی شد

به گزارش فروش برتر، سارا بهمنیار بانوی گیلانی تیم ملی کارانه بانوان ایران با شکست حریفان خود توانست جواز شرکت در المپیک را کسب کند.

بانوی گیلانی المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه اشرفیه در وزن منهای 50 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت های روز نخست لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال به عنوان مرحله نهایی مشخص کسب سهمیه المپیک به وسیله رتبه بندی، در مبارزه نخست مقابل حریفی از اسپانیا 3 بر صفر به رجحان رسید.

بهمنیار در دومین مبارزه برابر حریف فیلیپینی خود 2 بر یک بازنده شد و با توجه به راه یابی حریف فیلیپینی به فینال، بهمنیار در جدول شانس مجدد نهاده شد.

نماینده گیلان در تیم ملی کاراته ایران در این مرحله ابتدا برابر حریف کلمبیایی و پس ازآن برابر نماینده مصر پیروز شد و به ملاقات رده بندی صعود کرد و به سهمیه المپیک توکیو رسید.

وی برای کسب رتبه سوم روز یکشنبه مقابل کاراته کاری از فرانسه به روی تاتامی می رود.

پلانک بتینا از اتریش سرسخت ترین رقیب بهمنیار در این رقابت ها بود که در اولین مبارزه اش برابر حریف مجارستانی بازنده شد و با کسب تنها 30 امتیاز از دور رقابت ها کنار رفت.

امتیازات بهمنیار پیش از مسابقات کاراته وان لیسبون 5647 بود و پلانک بتینا اتریشی 5197 امتیاز داشت.

تیم بانوان ایران پیش ازاین یک سهمیه المپیک توسط حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم به دست آورده بود.

آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک به وسیله رتبه بندی موسوم به لیگ جهانی کاراته وان که از امروز 10 اردیبهشت آغازشده تا 12 اردیبهشت به میزبانی لیسبون پرتغال و با حضور 769 ورزشکار از 87 کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1404

به "بانوی گیلانی المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی گیلانی المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید