آژانس هواپیمایی قصران گشت

به گزارش فروش برتر، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که افتخار خدمتگزاری به هموطنان کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه های مختلف صنعت توریستی را دارد.

آژانس هواپیمایی قصران گشت

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت، بخش ویزای شرکت، جهت رفاه حال متقاضیان محترم حداکثر توان خود را به کار گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن و در برخی موارد بدون مراجعه متقاضیان اقدام به اخذ ویزای کشورهای ذیل کند:

اروپا، کانادا، استرالیا، انگلیس، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، یونان، اتریش، آرژانتین، برزیل، مکزیک، تونس، مراکش، قبرس آفریقای جنوبی، کنیا، کره، ژاپن، چین، هنگ کنگ، قطر، دبی، اکراین، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، آذربایجان، قرقیزستان، موریس، تایلند، سنگاپور، ایران و....

سیستم رزرواسیون هتل شرکت قابلیت رزرو بیش از 187،000 هتل در ایران و سراسر جهان را دارا هست. مراحل رزرو هتل و دریافت واچر کاملاً آنلاین بوده (صدور آنی واچر هتل) و نیاز به انتظار تایید و یا پیگیری رزرو از سوی مسافر ندارد. قصران گشت مفتخر است به عنوان یکی از جامع ترین بانک های اطلاعات مسافرتی، مشاوری امین در زمینهٔ رزرو هتل و سایر اماکن اقامتی در سراسر جهان برای شما باشد. خدمات ارائه شده در این زمینه به شرح ذیل هست:

شرکت قصران گشت با کلیه خطوط هواپیمایی دارای قرارداد است؛ بنابراین ما قادر هستیم جهت مناسب با نازل ترین نرخ را برای سفرهای داخلی و خارجی شما تأمین کنیم. تلاش قصران گشت جذب مشتریان همراه با پاسخگویی مناسب و سرویس استاندارد هست. کلیه بلیط های صادره از سوی این شرکت به سیستم مایلج مجهز است و مسافران می توانند از این مزایا استفاده کنند. قصران گشت افتخار همکاری با شرکت های بزرگ خصوصی و دولتی، در زمینه تأمین نیازهای مسافرتی را دارد.

شرکت خدمات مسافرتی قصران گشت به راحتی امکان رزرواسیون بیش از ششصد و سی خط هوایی جهان با بیش از یک صد هزار پرواز روزانه که بیشتر جهتهای مسافرتی را تحت پوشش قرار می دهد را فراهم کرده؛ به عبارت دیگر، پروازهای متنوع خارج از کشور (اعم از پروازهای داخلی کشورهای خارجی و یا پروازهای بین المللی) بدون هیچ گونه محدودیتی در کمتر از 1 ساعت در اختیار مسافران و آژانس های محترم قرار گرفته است.

بزرگ ترین مزیت این خدمات، دسترسی به قیمت های ویژه، برای ساعت های خاص پروازها هست. بسیاری از ایرلاین ها با توجه به آمار گذشته و اطلاع از این موضوع که در ساعات و یا تاریخ های خاص پرواز و یا حدنصابی کمتر از معمول انجام می شود، سعی می کنند، از طریق سیستم های رزرواسیون الکترونیک، با ارائه تخفیف های گاه تا 20 درصد، ظرفیت پروازهای خود را به حداکثر برسانند؛ بنابراین در اکثر مواقع، استفاده از بلیط های الکترونیک، صرفه جویی اقتصادی بسیار بیشتری را نسبت به تهیه بلیط های متداول به همراه دارد.

صدور گواهینامه بین المللی: به موجب این گواهی نامه که مدت اعتبار آن یک ساله و سه ساله هست، می توان در خارج از کشور به رانندگی پرداخت. این گواهینامه علاوه بر زبان فارسی به هفت زبان بین المللی (انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی و چینی) نیز ترجمه شده است. مجوزهای رانندگی بین المللی قابل تمدید نمی باشند و می بایست جهت صدور مجدد اقدام شود.

مدارک لازم جهت درخواست مجوز رانندگی بین المللی:

-گواهینامه معتبر (دارای حداقل یک ماه و یک روز اعتبار جمهوری اسلامی)

-یک قطعه عکس تمام رخ زمینه سفید 3 4

-ارائه تصویر صفحه اول گذرنامه در صورت دارا بودن تکمیل فرم درخواست متقاضی

-مدارک شناسایی اصل (اصل کارت ملی یا شناسنامه)

هرساله هزاران نفر به خارج از کشور مسافرت می کنند و در حالی که اکثر آنان از بیمه مسافرتی بهره مندند، عده کمی از آنان می توانند از خدمات بیمه ای مناسب در زمان نیاز و ضرورت استفاده کنند. بسیاری از آن ها ناگزیرند هزینه های گزافی را به هنگام بروز حادثه یا بیماری در مراکز درمانی پرداخت کنند. بیمه مسافرتی ارائه شده توسط شرکت قصران گشت به گونه ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در هر نقطه ای در جهان خدمات مندرج در جداول تعهدات را در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمه شده ارائه دهد.

مهم ترین مزایای بیمه نامه مسافرتی شرکت عبارت اند از:

پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور، جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری، وقوع حادثه، پرداخت هزینه های فوریت های دندان پزشکی، بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور، بازگرداندن جسد متوفی، مساعدت حقوقی، سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه و گواهی نامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور، بازگرداندن بچه هایی که بی سرپرست مانده اند، ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری، بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده، خدمات مربوط به تأخیر در ورود چمدان ها، خدمات مربوط به تأخیر در هواپیما.

شرکت خدمات مسافرتی قصران گشت مفتخر است با برگزاری تورهای مفرح در بهترین هتل های ایران و تور خارجی سایر کشورهای جهان، آسیایی (چین، مالزی، سنگاپور، تایلند، روسیه، بلاروس و هند) و اروپایی (یونان، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، اسپانیا و …) و همچنین کانادا، آفریقای جنوبی، برزیل، استرالیا و کشورهای خاورمیانه (ترکیه، قطر، مصر و امارات) اوقاتی خوش و بی نظیر را برای شما رقم بزند.

شرکت هواپیمایی قصران گشت به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، با تحت پوشش قرار دادن دیگر آژانس های مسافرتی و گردشگری و با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی با بهترین کیفیت توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین ها در ارائه خدمات در این صنعت معرفی کند.

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان یکی از شناخته شده ترین مجموعه در اجرای تورهای کانادا و تور اروپا در صنعت گردشگری ایران تثبیت شده است.

یک فلسفه ساده در شرکت قصران گشت دنبال می شود و آن استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای ارائه خدمات برتر و دستیابی به رضایت کامل مسافران هست.

کارمندان ما هر روز این فلسفه را در کار خود به کار می برند و معتقدند که می توانند در خلق بهترین خاطره ها و تجربه ها برای مسافران تأثیرگذار باشند. نتیجه این خواهد بود که ما همیشه به دنبال ارائه خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب به مسافران خود هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 239

به "آژانس هواپیمایی قصران گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس هواپیمایی قصران گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید