پرواز لوفتهانزا از سر گرفته شد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در خبر کوتاهی گفت: پروازهای خود به تهران را بار دیگر از سر می گیرد.

پرواز لوفتهانزا از سر گرفته شد

براساس اعلام این شرکت، نخستین پرواز در تاریخ 16 آوریل 2021 (آدینه 27 فروردین 1400) از مبدأ فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه فرانکفورت و بالعکس انجام خواهد شد.

هواپیمایی لوفتهانزا در 18 دی ماه 98 (8 ژانویه 2020) پس از سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت پروازهای خود به مقصد تهران را تا انتها مارس 2021 (10 فروردین 99) متوقف خواهد نمود، اما پس از آن بارها توقف پروازهای خود به ایران را تمدید کرد.

این شرکت در اقدام عجیب دیگری چند روز پس از صدور اطلاعیه توقف پروازهای خود به تهران، از توقف پروازهای عبوری هواپیماهای این شرکت از آسمان ایران نیز اطلاع داد.

این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) بارها در نوتام های متعددی از امن بودن آسمان ایران اطلاع داده بودند.

لازم به ذکر است، آبان ماه سال گذشته محمد مهدی کربلایی، مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) در نشست خبری از مذاکره این فرودگاه با این شرکت هواپیمایی آلمانی برای بازگشت به ایران اطلاع داده بود.

لوفتهانزا، شرکت هواپیمایی حامل پرچم (Flag Career) آلمان است که مجموعاً 297 فروند انواع هواپیما را در اختیار داشته و به 220 مقصد در کشورهای جهان، پرواز دارد؛ درآمد این شرکت در سال 2017، 35.5 میلیارد یورو بوده است.

منبع: مهر

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1336

به "پرواز لوفتهانزا از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز لوفتهانزا از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید