برترین مراکز بازی در دبی

به گزارش فروش برتر، اگر از آن دسته افرادی هستید که کودک درونتان شیطنتش را فراموش نکرده؛ همواره و همه جا آماده مسابقه و چالش هستید که هیجان خود را تخلیه کنید. حالا تصور کنید با همین خصوصیات، به شهر دبی سفر کنید. این شهر دقیقاً مناسب روحیات افراد پرانرژی است که تا می توانند سرگرم شوند. پس در ادامه این مطلب با مهیج ترین مراکز بازی دبی آشنا می شویم.

برترین مراکز بازی در دبی
مراکز بازی در دبی

مهم نیست به کجای دنیا سفر می کنید، یک گیمر واقعی هرگز دست از پا نمی کشد و بالاخره جایی را برای بازی پیدا می نماید. اگر شما یک بازکنان حرفه ای می باشید و یا والدین چند بچه آتیش پاره هستید؛ در دبی هیچ نگرانی نخواهید داشت. چون مراکز بازی متنوع و هیجان انگیزی در این شهر دیده می گردد که شما را تخلیه می نماید. دبی شهر شور و هیجان است.

.

برترین مراکز بازی در دبی

قولنج گردن خود را بشکانید، نفس عمیق بکشید و آماده یک نبرد حرفه ای بشوید. مکان های زیر محل پیکار شماست.

.

هاب زیرو

یک تجربه ماورایی از بازی کردن را در برترین مرکز بازی دبی به دست آورید. در اینجا وارد داستان بازی ها شوید و به صورت ملموس در کنار شخصیت قصه ها بجنگید.

هاب زیرو منبعی از انواع بازی های مدرن و کلاسیک است که تمام سنین را پوشش می دهد. بازی های مانند ماشین بازی، لیزر تک، مسابقات مجازی، مبارزه سه بعدی رزیدنت اویل، بیلیارد، کاراکائو، مبارزه 360 درجه با اژدها، THE VOID و البته اتاق های فرار.

این مجموعه هرروزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب باز است.

آدرس: المستقبل، سیتی واک، فاز دوم، دبی

محل بازی رزیدنت اویل

دیوانه نماینده ترین شهربازی های امارات

10 تفریح جالب و هیجان انگیز در دبی

.

اسکیپ گیم

با بازی های فرار آشنایی دارید؟ در مجموعه های اسکیپ گیم شما می توانید برترین نمونه های آن را پیدا کنید که از فرط هیجان ممکن است دچار ایست قلبی شوید!

یکی دیگر از مزیت های این مکان ها، سرپوشیده بودن آن ها است که بازدیدنمایندگان را از شر گرمای دبی دور می نماید و همین امر بر مقدار محبوبیت آن افزوده است.

از برترین نمونه های آن در دبی می توان به فوبیای دبی، فرار از شکار، هینت هانت، فرار از واقعیت، اتاق چالش، شمارش معکوس، و بازی هوش اشاره نمود.

ترس به معنای واقعی را در اتاق های فرار تجربه کنید

مرکز بولینگ دبی

بولینگ ازجمله بازی های است که محدود به سن و جنس خاصی نمی گردد و تمام اعضای خانواده یا گروه های محبت آمیز از آن لذت می برند. البته اینجا فقط مختص به بولینگ نیست و بازی های هیجان انگیز دیگری هم در اینجا وجود دارد تا بازدیدنمایندگان را حسابی سرحال بیاورد.

اگر آماده رقابت با یکدیگر هستید، آدرس اینجا را یادداشت کنید تا شبی مالامال از شادی را داشته باشید.

آدرس: حی القوز، خیابان شیخ زاید، دبی

ورودیه مرکز بولینگ دبی

سیاره جادویی

یکی دیگر از برترین مراکز بازی در دبی است. سیاره جادویی در اطراف بیشتر مال ها در سراسر دبی وجود دارد که مجموعه ای از بازی های مختلف را ارائه می دهد.

این مجموعه سرگرم شدن بچه ها و عظیمان را تضمین می نماید. البته یک راهکار مطمئن برای رها کردن کودک خود و خرید کردن بدون دل نگرانی هم است.

آدرس چند مجموعه سیاره جادویی: مال امارات، مرکز خرید دیرا و سیتی سنتر میردف.

مجموعه مهیج سیاره جادویی

فروشگاه Toys ‘R

در سفر به دبی فرزندان خود را به دنیای عجیب و عظیم اسباب بازی ها ببرید. این مجموعه شامل فروشگاه های زنجیره در چند کشور عربی ست که علاقه مندان به وسایل تفریح و اسباب بازی را جذب خود می نماید.

اینجا به فرزندان شما اجازه یادگیری و آشنایی با محیط پیرامون خود را به وسیله بازی می دهد تا هم سرگرم شوند و هم بیاموزند. اگر هم کوچولوی شما در شرف به دنیا آمدن است، می توانید وسایل سیسمونی آن را هم ازاینجا بخرید.

حتماً دوربین عکاسی خود را همراه ببرید تا از تک تک لحظات شاد اینجا، عکاسی کنید.

5 پارک آبی معروف در دبی

با سافاری پارک دبی آشنا شوید

.

کیدزانیا

بی شک اینجا فراتر از دنیای ست که بچه ها آرزو دارند در اینجا باشند. کیدزانیا مجموعه تفریح بچه ها هست که شعبات بسیاری در سراسر دنیا دارد.

کیدزانیا درواقع یک شهر کوچکی ست که تمام امکانات یک جامعه در آن پیدا می گردد و بچه ها در اینجا مراحل اجتماعی شدن را می آموزند. شاید مهم ترین نکته این مجموعه بر عهده گرفتن مشاغل متعدد است که آن ها را با شغل های آینده آشنا می نماید. حتی درازای کاری که انجام می دهند پول دریافت می نمایند تا بتوانند در فروشگاه های این شهر خیالی، خرج نمایند.

والدین اصلاً نگران فرزندان خود نباشند چون هنگام ورود، به آن ها دستبندهای الکترونیکی داده می گردد که می توان آن ها را از دور کنترل کرد.

آدرس: طبقه دوم، دبی مال، مرکز شهر دبی

بچه ها در حال تمرین شغل آتش نشانی در مجموعه کیدزانیا

برای اطلاع از تور دبی و ویزای دبی با همکاران ما در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

اطلاعات کامل نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

قوانین سفر به دبی در دوره کرونا

معرفی هتل 4 ستاره رادیسون بلو کریک ساید دبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1568

به "برترین مراکز بازی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز بازی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید