پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شد

به گزارش فروش برتر، پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شده است. شرایط و ساعت پرواز ها اعلام شده است.

پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شد

خبرنگاران - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما بیان کرد: براساس مذاکرات به عمل آمده بین دو کشور ایران و ترکیه، مجوز پرواز ایران ایر به استانبول صادر شده است.

در پی حدس های اجرا شده درباره از سرگیری پروازهای ترکیه، شرکت هواپیمایی ایران ایر بیان کرد که این پرواز در روز چهارم مهرماه امسال با شماره پرواز 719 در ساعت 12 و 10 دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول شروع می گردد.

همچنین هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن 46621888 دفتر فروش تلفنی هما تماس حاصل نمایند.

مسافران در پروازهای ورودی به استانبول، می بایست در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه نمایند.

از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشورهای مختلف پروازهای خود را به صورت رفت و برگشت به کشورهای مختلف برقرار نموده اند.

اخیرا هم که قرار بود پروازهای ایران و ترکیه با ایرلاین های داخلی از 11 شهریور ماه از سر گرفته گردد دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پروازها را بیان کردند.

مسافرانی که پیش از این پرواز آنها با ترکیش به ترکیه کنسل شده است، می گویند این ایرلاین در قبال پس دادن پول بلیت هایشان هرگز جوابگو نیست.

شاید دوباره شاهد این باشیم که خریداران بلیت های ترکیش ایرلاین نتوانند به ترکیه پرواز نمایند.

منبع: بیت ران
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1192

به "پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید