پرواز فوق العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا)- شرکت هواپیمایی قشم از برقراری یک پرواز فوق العاده در جهت تهران- تفلیس و هم چنین از سرگیری مجدد پروازهای تهران- استانبول اطلاع داد.

پرواز فوق العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

بر اساس اعلام روابط عمومی قشم ایر، هواپیمایی قشم در نظر دارد پرواز فوق العاده ای ویژه دانشجویان در راستا تهران- تفلیس روز دوشنبه 12 آبان برقرار کند.

بر این اساس روز دوشنبه 12 آبان در راستا تفلیس به تهران به صورت عادی مسافر می پذیرد که تنها احتیاج به تست pcr دارند.

به همراه داشتن تست pcr (تمامی مراکز دولتی مورد تایید وزارت بهداشت) از جمله شرایط ویژه دانشجویان در راستا تهران-تفلیس است.

مسافرین 5 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند ضمن اینکه دانشجویان باید اقامت معتبر گرجستان و یا برگه معتبر مجوز ورود به گرجستان را داشته باشند.

برقراری مجدد پروازهای تهران -استانبول- تهران

این شرکت هواپیمایی هم چنین امروز در اطلاعیه ای از برقراری مجدد پروازهای تهران -استانبول- تهران قشم ایر بر فراز آسمان استانبول اطلاع داد.

بر این اساس پروازهای هواپیمایی قشم در راستا تهران-استانبول- تهران مجددا برقرار می گردد و آغاز پروازها از تاریخ 12 آبان است.

همراه داشتن تست pcr در راستاهای رفت و برگشت برای مسافرین بالای 12 سال الزامی است.

14 مهرماه سال جاری و بعد از توقف مجدد پروازها به ترکیهتورج دهقانی زنگنه رییس سازمان هواپیمایی از برقراری مجدد پروازهای ترکیه با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه اطلاع داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز، پرواز بین ایران و ترکیه به صورت محدود برقرار می گردد.

بر این اساس هر روز یک پرواز توسط یکی از شرکت های هواپیمایی ایرانی و هم چنین یک پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین انجام خواهد شد، بدین ترتیب درواقع روزی دو پرواز توسط شرکت های هواپیمایی ایرانی و ترکیه انجام می گردد.

کوشش سازمان هواپیمایی برقراری پروازها جهت از بین بردن بعضی انحصارات، پایین نگه داشتن نرخ بلیت و یاری به مسافران در این راستا است که در صورت ورود ایرلاین های بیشتر امکان تعدیل نرخ نیز فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1004

به "پرواز فوق العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فوق العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید