پدافند غیرعامل ردیف اعتباری مستقل ندارد

به گزارش فروش برتر، مدیر کل پدافند غیرعامل خراسان شمالی گفت: پدافند غیرعامل ردبف اعتباری مستقل برای اجرای پروژه های ندارد.

پدافند غیرعامل ردیف اعتباری مستقل ندارد

به گزارش خبرنگاران، ثروتی در نشست خبری افزود: از آنجاییکه اعتبارات تملک و دارایی در ادارات محدود است و از سوی دیگر نبود ردیف اعتبار مستقل برای اجرای پروژه های پدافند غیرعامل، احساس می شود تا انجام این پروژه ها توسط دستگاه ها مورد غفلت واقع شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در خراسان شمالی و در بجنورد در دست اجرا است، ادامه داد: برای مطالعه این طرح ها رقم حدود 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ثروتی اظهارکرد: از 300 میلیون تومان حدود 170 میلیون تومان برای مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی و 125 میلیون تومان نیز برای بجنورد اختصاص خواهد یافت.

وی بیان نمود: با مطالعات انجام گرفته، نقشه راهی برای حوزه پدافند غیرعامل این استان مشخص و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسئول در ارتباط با استقرار مخازن نفتی شهر بجنورد در داخل شهر توضیح داد: مخازن نفتی مستقر در داخل شهر در تعدادی از شهرهای کشور وجود دارد و این به این دلیل است که شهر به سوی این مخازن گسترش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش آسیب پذیری این مخازن نفت در بجنورد اجرا شده و هر ساله نیز رزمایش هایی در این محدوده انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 316

به "پدافند غیرعامل ردیف اعتباری مستقل ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدافند غیرعامل ردیف اعتباری مستقل ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید