وعده کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا برای ساخت استادیوم 900 میلیون یورویی

به گزارش فروش برتر، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، استادیوم جدیدی خواهد ساخت.

وعده کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا برای ساخت استادیوم 900 میلیون یورویی

به گزارش خبرنگاران، در انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا که قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) برگزار گردد، کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت برای احراز این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد. هر یک از این کاندیداها برای جلب آرای بیشتر وعده هایی داده اند که تمدید قرارداد لیونل مسی یکی از این وعده هاست، اما حالا یکی از این کاندیداها وعده داده در صورت پیروزی در انتخابات، استادیوم جدیدی برای بارسا خواهد ساخت.

پیش از این پروژه ای به نام اسپای بارسا به تأیید رسیده بود که طبق آن قرار است ظرفیت استادیوم نوکمپ به 105 هزار نفر برسد، اما اجرای این پروژه پس از تأیید در سال 2018 به دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده است. آگوستی بندیتو کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اما می گوید پروژه او نسبت به پروژه اسپای بارسا ارزان تر درخواهد آمد.

بندیتو در کمپین انتخاباتی اش گفت: اگر در انتخابات پیش رو برنده شوم، استادیومی جدید خواهیم ساخت. ما برای این کار دو گزینه پیش روی خود داریم، گزینه اول این است که استادیوم نوکمپ را خراب کنیم و در همان محل استادیوم جدید را بسازیم. تا تکمیل شدن استادیوم جدید هم می توانیم به مدت سه سال در استادیوم مونتجویک (استادیوم سابق اسپانیول که برای بازی های المپیک 1992 ساخته شده بود) بازی کنیم.

وی اضافه کرد: گزینه دوم هم این است که استادیومی جدید در سنت خوان دسپی (محل زمین تمرینی بارسلونا) بنا کنیم. اگر در انتخابات پیروز شویم، این موضوع را در همان سال اول حضورمان در باشگاه به همه پرسی می گذاریم. اگر خیلی سریع برای ساخت استادیوم دست به کار شویم و پروژه را به پیش ببریم، بیش از 900 میلیون یورو هزینه برای مان در برنخواهد داشت. بودجه این کار هم با فروش حق نامگذاری این استادیوم برای یک دوره 25 ساله تأمین خواهد شد.

اخیراً خوسپ ماریا بارتومئو پس از برگزاری جلسه ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از سمت ریاست این باشگاه استعفا کرد و کارلس توسکتس به عنوان رئیس موقت باشگاه بارسلونا معرفی گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1178

به "وعده کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا برای ساخت استادیوم 900 میلیون یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا برای ساخت استادیوم 900 میلیون یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید