هدیه 16میلیون دلاری سعد حریری به معشوقه خود، او یک مادِل آفریقایی است

به گزارش فروش برتر، ایسنا نوشت: روزنامه نیویورک تایمز نوشت، نخست وزیر لبنان 16 میلیون دلار به یک مدل در آفریقای جنوبی پرداخت نموده و گویا سال ها پیش بین آنها روابط عاطفی و عاشقانه وجود داشته است.

هدیه 16میلیون دلاری سعد حریری به معشوقه خود، او یک مادِل آفریقایی است

نیویورک تایمز در گزارش خود نوشته است: سعد حریری، نخست وزیر لبنان در آن برهه هیچ پست یا سمت رسمی نداشته و هیچ تخلف قانونی مرتکب نشده اما جزئیات مربوط به روابط ادعا شده با این دختر در شرایط سخت لبنان که درگیر بحران مالی طولانی مدتی است به بیرون درز نموده است.

به نوشته این روزنامه، سعد حریری اولین مبلغ را بعد از ملاقات شان در تفرجگاه لوکسی در جزیره سیشل به کاندیس وان دیر مروی (که در آن موقع 20 سال داشته) در مه 2013 پرداخت نموده بود.

گفته می گردد، دیر مروی در تبلیغات تجاری نوشیدنی های انرژی زا و لباس های شنا حضور داشت. در آن موقع درآمد سالیانه اش از 5400 دلار فراتر نمی رفت اما در ماه آوریل 15 میلیون و 299 هزار و 965 دلار به حساب این دختر از یک بانک لبنانی واریز شد.

این مدل آفریقایی گفته بود، این پول هدیه بود و براساس قانون آفریقای جنوبی شامل مالیات نمی شد.

او در روند دادرسی های قضایی بعدی گفته بود، سعد حریری این پول را بی هیچ شرط و شروطی از طرف خودش به او اعطا نموده است.

به نوشته نیویورک تایمز، پیامی که دیر مروی به وسیله ایمیل به حریری فرستاده بود شامل جزئیات حساب بانکی مخصوص انتقال پول با همراه عبارت دوستت دارم سعد بود.

به نوشته این روزنامه، این جابجایی پولی به حساب دیر مروی بین دوره نخست وزیری سعد نبود بلکه مربوط به زمانی می گردد که او رئیس حزب سیاسی جریان المستقبل است.

حریری در زمان اولین واریز پول در سال 2013 ، 43 ساله و دختر مذکور 20 ساله بوده است.

طبق اسناد قضایی، دیر مروی در تفرجگاه The Plantaion Club در جزایر سشیل که اکثرا ثروتمندان دنیا به آنجا رفت و آمد دارند، کار می کرد.

طبق این اسناد، مروی چهار روز را در تفرجگاه 2012 گذرانده بود و سفرهای زیادی به آنجا انجام داده و در پی یکی از سفرهایش این دختر خودرویی به اسم Audi R8 Spyder و گوشی جدیدی خریداری نموده بود او همچنین خودرویی به نام Land Rover Evoque هدیه گرفته بود که قیمت دو خودرو بیش از 250 هزار دلار بود.

زمانی که بازپرسان دولتی از نماینده بانک درباره منبع واریز کننده 15 میلیون دلار سوال نموده بودند او پاسخ داده بود فردی که پول را واریز نموده با فرد دریافت کننده رابطه نزدیکی با هم دارند و هر دو در سیشل هستند.

این دختر یک خانه جدید به ارزش بیش از 10 میلیون دلار در آفریقای جنوبی خریداری نموده بود. مقامات در آفریقای جنوبی تحقیقاتی را درباره این انتقالات مالی آغاز کردند. حریری یک میلیون دلار دیگر به دختر داده بود تا هزینه های دادگاهی را پرداخت کند گویا دیر مروی شکایتی را علیه مقامات آفریقای جنوبی به جریان انداخته بود.

شب گذشته در پی انتشار گزارش نیویورک تایمز آمریکا در رسانه های اجتماعی لبنان جنجال به پا شد، این خبر به این دلیل بسیار جنجال برانگیز شده که لبنان با وضعیت مالی شدیدی دست و پنجه نرم می نماید حتی شبکه المستقبل وابسته به حریری تعطیل است و حقوق کارمندان آن پرداخت نشده است.

تماس های نیویورک تایمز برای ارتباط دریافت با این مدل بی فایده بود اما وکلای او هرگونه اظهار نظر درباره این گزارش را رد نموده اند.

نیویورک تایمز همچنین فاش کرد، دفتر اطلاع رسانی حریری به سوالات ارسالی درباره روابط او با این مدل پاسخی نداده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 214

به "هدیه 16میلیون دلاری سعد حریری به معشوقه خود، او یک مادِل آفریقایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 16میلیون دلاری سعد حریری به معشوقه خود، او یک مادِل آفریقایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید