نمایشگاه سی و یکم، به تبادل مهارت ها و توانایی های هنرمندان یاری می نماید

به گزارش فروش برتر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به تبادل مهارت ها و توانایی های هنرمندان 31 استان کشور یاری می نماید.

نمایشگاه سی و یکم، به تبادل مهارت ها و توانایی های هنرمندان یاری می نماید

شکرالله قاسمی، معاون صنایع دستی استان خوزستان در حاشیه برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به خبرنگار خبرنگاران گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصتی مغتنم برای گردهمایی هنرمندان و صنعتگران استان های مختلف کشور و تبادل مهارت ها و توانایی ها و شناساندن فرهنگ و هنر غنی هر استان و هر منطقه است.

او اضافه نمود: مزیت این نمایشگاه آن است که علاوه بر عرضه محصولات بدون واسطه توسط صنعتگر،سودآوری را برای تولیدکننده به بالاترین سطح می رساند و رقابتی سالم برای نوآوری ایجاد می گردد.ایجاد فرصت های شغلی،ایجاد کسب و کار ،رونق مالی و جذب سرمایه گذار از دستانمودهای نمایشگاه ملی صنایع دستی است.

او اضافه نمود: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی روحیه نشاط را در بین صنعتگران و بازدیدکنندگان است که اگر با برگزاری جشن ها و موسیقی های اقوام محلی گردد،بسیار ایده آل است.

معاون صنایع دستی استان خوزستان اظهار کرد: 6نفر از صنعتگران ما در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شرکت نموده اند و آمار دقیقی از فروش آنها نداریم فقط می دانم که بعضی از صنعتگرانمان کالاهایی که با خود به نمایشگاه برده بودند را تمام نموده اند و دوباره سفارش بار داده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 114

به "نمایشگاه سی و یکم، به تبادل مهارت ها و توانایی های هنرمندان یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سی و یکم، به تبادل مهارت ها و توانایی های هنرمندان یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید