محمودی: با داورزنی نباید نگران مسائل مالی والیبال باشیم

به گزارش فروش برتر، پیشکسوت و کارشناس والیبال ایران گفت: ویژگی داورزنی داشتن ارتباطات قوی و آوردن پول به والیبال است و نباید با او نگران مسائل مالی باشیم.

محمودی: با داورزنی نباید نگران مسائل مالی والیبال باشیم

بهنام محمودی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال گفت: جلسه خوبی بود و سعی کردیم هدف والیبال ایران را دوباره بررسی و گوشزد کنیم که امیدوارم به این آرمان مهم دست پیدا کنیم. البته حضور در جمع چهار تیم المپیک هدف جدیدی نیست و ما از چند سال گذشته این موضوع را برای والیبال خود تعیین کرده ایم، اما سعی شد این مهم دوباره بروز رسانی شود. جذب مربی خوب هم یکی از نیازهای رسیدن به این آرمان است که در مورد ویژگی های یک مربی خوب برای والیبال ایران صحبت کردیم.

او ادامه داد: البته ما نظرات خود را در مورد ویژگی های یک مربی خوب برای تیم ملی مطرح کردیم، اما تصمیم گیری نهایی برای انتخاب فرد مورد نظر بر عهده کمیته فنی است که اعضای آن را جمعی از کارشناسان و مربیان خوب کشورمان تشکیل خواهند داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال، در پاسخ به این سوال که اعضای کمیته فنی چگونه انتخاب خواهند شد؟ اظهار کرد: شخص آقای داورزنی اعضای کمیته را انتخاب خواهند کرد. هدف فدراسیون رفتن به المپیک 2020 و رسیدن به رده های بالا بود که تبدیل به آرمان شد تا همه با هم برای رسیدن به این آرمان بزرگ تلاش کنیم. ان شاءالله برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا بحث مسائل مالی در تصمیم گیری نهایی فدراسیون تاثیر گذاشته است؟ اظهار کرد: به هر حال با وجود داورزنی به نظرم نباید نگران این موضوع باشیم، به هر حال او ارتباطات و نفوذ خوبی در ورزش و بدنه دولت دارد که امیدوارم با استفاده از توانایی های خود برای والیبال کشور پول بیاورد.

او در پایان گفت: این موضوع از توانایی های داورزنی بود که مسائل مالی را در والیبال برطرف کرد، ان شاءالله بار دیگر شاهد کمک های او به والیبال ایران باشیم و مسئله ای در این زمینه ایجاد نشود. در حال حاضر اصلی ترین موضوع انتخاب بهترین گزینه از نظر دانش و سطح مربیگری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 962

به "محمودی: با داورزنی نباید نگران مسائل مالی والیبال باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: با داورزنی نباید نگران مسائل مالی والیبال باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید