تور ارزان قطر: قطر حریف تدارکاتی در ژاپن، فضای مناسبی برای جوانان مهیا شده است

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در حاشیه آخرین تمرین ملی پوشان والیبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درباره فرایند آماده سازی تیم ملی ایران گفت: از 16 مرداد تمرینات تیم ملی شکل گرفت و زمان خیلی زیادی هم برای اردو نداشتیم. همه شرایط مهیاست و آماده مسابقات هستیم. سعی کردیم با ایجاد یک فضای مناسب برترین شرایط را برای بازیکنان جوان تر ایجاد کنیم تا مهارت های خودشان را در تمرین و مسابقات به نمایش بگذارند و برترین نتیجه را بگیرند.

تور ارزان قطر: قطر حریف تدارکاتی در ژاپن، فضای مناسبی برای جوانان مهیا شده است

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

عطایی درباره آخرین شرایط بردیا سعادت، اضافه کرد: سعادت در ژاپن به تیم ایران ملحق خواهد شد تا در کنار تیم بزرگسالان تمرین کند تا در نهایت برای جوانان دنیا آماده گردد اما برای تیم ملی در ژاپن بازی نخواهد کرد.

وی در ادامه به جوان گرایی در تیم ملی اشاره نمود و گفت: هدف این است برترین پتانسیل والیبال ایران را با جوان گرایی نشان دهیم و به آینده والیبال یاری کنیم. میانگین سنی تیم ایران نزدیک 24 سال است و فکر می کنم شرایط خوبی داریم تا در المپیک بعدی با میانگین 27 سال حاضر شویم.

عطایی در پاسخ به پرسشی درباره قراردادش گفت: کمتر پیش می آید مربیان داخلی قرارداد امضا نمایند چرا که نگاه مربیان به ورزش ایران و پرچم است. نگاه ما مانند خارجی ها بیزنس نیست و سعی می کنیم درآمدمان را از باشگاه به دست بیاوریم.

عطایی درخصوص بازی تدارکاتی تیم ملی هم گفت: معضلی وجود دارد و آن هم نبود بازی تدارکاتی است. با جوانان بازی کردیم و دو بازی تدارکاتی در ژاپن خواهیم داشت. با قطر قطعا بازی می کنیم و ژاپنی ها درخواست دادند؛ ولی تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی انجام دهیم.

رقابت های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 21 تا 28 شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می گردد و تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی، در گروه B با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1556

به "تور ارزان قطر: قطر حریف تدارکاتی در ژاپن، فضای مناسبی برای جوانان مهیا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: قطر حریف تدارکاتی در ژاپن، فضای مناسبی برای جوانان مهیا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید