ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، این مراسم شب گذشته به وقت تهران با حضور مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار گردید و طی آن چهار عضو تیم اعزامی کشورمان رقبای خود را شناختند. بر همین اساس در بخش تالو و در فرم نن گون امروز آدینه فرشاد عربی نفر سوم آسیا و نایب قهرمان دنیا به مصاف حریفانی از هنگ کنگ، ژاپن، برزیل و ونزوئلا می رود. این تالوکار خوب کشورمان فردا شنبه در فرم نان چوان هم به دیدار رقبای خود می رود و مجموع امتیازات دو فرم نن گون و نان چوان مدالهای نفرات برتر را معین خواهد نمود.

ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

اما در ساندا و در وزن 65- کیلوگرم محسن محمدسیفی قهرمان دنیا و آسیا و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانجو با نماینده ترکیه مبارزه می نماید. امروز آدینه همچنین در وزن 85 - کیلوگرم حمیدرضا قلی پور دارنده مدال طلای دنیا و بازیهای آسیایی گوانجو با حریفی از اوکراین مصاف خواهد داشت. در این وزن سه نفر حضور دارند که قلی پور با شکست حریف اکراینی که مدال نقره دنیا را در کارنامه دارد راهی بازی پایانی می گردد.

فردا شنبه در وزن 75 - کیلوگرم جواد آقایی نایب قهرمان آسیا و نفر سوم دنیا با نماینده چین مبارزه خواهد نمود. این رقابتها از روز آدینه 11 مرداد ساعت 9:30 صبح به وقت کلمبیا و ساعت 19 به وقت تهران شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 147

به "ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید