لاهوتی: حذف 4 صفر از پول ملی تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد

به گزارش فروش برتر، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: درشرایط فعلی کشور حذف 4 صفر از پول ملی تأثیر اقتصادی در زندگی مردم نخواهد داشت.

لاهوتی: حذف 4 صفر از پول ملی تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه (15 اردیبهشت 99)، در جریان بررسی گزارش کمیسیون مالی درباره لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور (حذف 4 صفر) گفت: البته حذف 4 صفر اتفاق جدیدی نبود و از دولت قبل هم همواره مطرح بود و ای کاش زمانی که شرایط مالی باثباتی داشتیم دست به این کار می زدیم.

وی اضافه کرد: مردم نگران شرایط مالی کشور هستند و حذف 4 صفر از پول ملی کاری خواهد کرد که با ضرر همراه خواهد بود و یا شرایط را تغییر خواهد داد.

لاهوتی گفت: در حال حاضر در اواخر مجلس دهم هستیم و انتظار مردم این است که قیمت ها ارزان شود و تأثیر مالی در زندگی مردم بیفتد حال با حذف 4 صفر چه اتفاقی در زندگی مردم خواهد افتاد؟ عملا با این تصمیم هیچ اتفاقی نمی افتد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: حذف 4 صفر از پول ملی کشور اطلاعات مالی را تسهیل می کند، اما ما باید ارزش پول ملی را تقویت و حفظ کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در این شرایطی که در اواخر مجلس هستیم و بحث تورم فضای باثباتی ندارد ممکن است به شرایط فعلی و تورم موجود در کشور دامن بزند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چند دولت نسبت به حذف 4 صفر اقدام کرده است چرا که اگر چک پول های 100 هزار تومانی را ببینید یک طرف آن 4 صفر اضافه شده و طرف دیگر 4 صفر از آن حذف شده است.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: حذف 4 صفر هیچ تأثیر مالی در زندگی مردم ندارد و باید برای این موضوع زمان بیشتری اختصاص دهیم بگذاریم مجلس آینده همه به این موضوع بپردازد و در زمان بیشتری نمایندگان آینده برای این موضوع تصمیم بگیرند.

لاهوتی در سرانجام بیان کرد: شرایط تورم اقتصای کشور آن هم در چنین شرایط خاصی بیانگر این است که نباید چنین تصمیماتی گرفته شود چرا که در مردم سرگردانی به وجود می آید و شک نداریم که همین محاسبات می تواند در افزایش قیمت ها تأثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 785

به "لاهوتی: حذف 4 صفر از پول ملی تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاهوتی: حذف 4 صفر از پول ملی تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید