طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا

به گزارش فروش برتر، رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از برنامه این دانشگاه برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک با همکاری یک الی دو برند معروف ساخت ویلچر در دنیا خبر داد.

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا

امیرمسعود عرب در گفت وگو با خبرنگاران سه حوزه ای که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر آن متمرکز شده را واقعیت مجازی، توانبخشی از راه دور و اُرتوزهای توانبخشی بیان نمود.

وی سپس به تشریح ظرفیت های همکاری مشترک با دانشگاه های کشورهای مدیترانه شرقی در زمینه توانبخشی پرداخت و گفت: با توجه به فقدان دانش کافی در این حوزه در کشورهای همسایه، محصولات ما در این کشورها بازار خوبی خواهند داشت. بر این اساس قصد داریم با توجه به مسائل و نیازهای کشورهای خارجی، پروتوتایپ یا الگوی محصولات خودمان را به آن ها هم ارائه دهیم و در این حوزه با آن ها تعامل داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سپس به یکی دیگر از کارهایی که در مرکز رشد دانشگاه و جدای از کارهای فناورانه در حال انجام است، اشاره کرد و توضیح داد: با همکاری یک الی دو شرکت و برند معروف ساخت ویلچر در دنیا، در حال همکاری برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک در داخل کشور هستیم.

عرب افزود: این برنامه که اقدامات اولیه آن از 6 ماه پیش آغاز شده، با حمایت دفتر توسعه فناوری های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است و حدودا تا یک سال دیگر به نتیجه خواهد رسید؛ در آن زمان سایر شرکت های داخلی می توانند از این مدل ارگونومیک و علمی ویلچر در ساخت ویلچرهای داخلی الگوبرداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 313

به "طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید