شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی 2 هزار و 87 بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان در یک شبانه روز اطلاع داد.

شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 14 هزار و 810 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند و مورد آنالیز بالینی و تست تشخیصی قرار گرفتند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در این مدت 2 هزار و 87 بیمار شناسایی شده اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی شده 624 نفر افزایش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت 116 بیمار نیز در بیمارستان ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن پنج مورد افزایش در بستری ها داشته ایم. در 24 ساعت گذشته 12 نفر از هم استانی ها نیز جان باختند.

وی اعلام کرد: در این روز 420 بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان کاهش داشته است.

علوی اضافه نمود: در مجموع تا به امروز 526 هزار و 533 بیمار بهبود یافته اند بدین ترتیب مقدار بهبودی در خوزستان حدود 97 درصد است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با اشاره به تزریق 6 میلیون و 831 هزار و 768 دوز واکسن در خوزستان بیان کرد: بر این اساس پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای 12 سال 84.6 درصد و نوبت دوم 71.4 درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای 18 سال 27.2 درصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1798

به "شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید