شمار فوتی های حج به 6نفر رسید، 3 زائر به کشور بازگردانده شدند

به گزارش فروش برتر، شمار زائران ایرانی فوت شده در جریان حج به شش نفر رسید.

شمار فوتی های حج به 6نفر رسید، 3 زائر به کشور بازگردانده شدند

ایسنا: ستاد مکه مشخصات زائران فوت شده در جریان حج را به این شرح اعلام نمود: فاطمه صغرا عباس زاد رفیع 68 ساله از کاروان شماره 11032، قدرت اله نجفی 68 ساله از کاروان شماره 21018 و سید بابا نادری از کاروان شماره 30077 در مکه مکرمه به دیار باقی شتافتند.

دو تن از رائران ایرانی به نام های قدرت اله نجفی و سیدبابا نادری در مسجدالحرام دعوت حق را لبیک گفتند.

پیشتر نیز حسن طامهری 61 ساله از کاروان 34041 استان یزد، اصغر مکتوبیان 56 ساله از کاروان 13321 اصفهان در مکه و صاحبجان شاهی 57 ساله از کاروان 39013 شهرستان طبس خراسان جنوبی در مدینه النبی جان باختند.

پیرحسین کولیوند ـ ناظر پزشکی سازمان حج و زیارت در حج 98 ـ نیز اعلام نمود: سه زائر کشورمان که به دلیل بیماری امکان انجام اعمال و مناسک حج را نداشتند برای ادامه درمان به کشور بازگردانده شدند.

به گفته او، این سه زائر در پی تصمیم و هماهنگی مرکز پزشکی حج، ستاد مکه مکرمه، هواپیمایی ایران ایر و بیمه ایران شب گذشته از طریق فرودگاه جده به تهران منتقل شدند و درفرودگاه مهرآباد تحویل نمایندگان شرکت بیمه ایران شدند.

وی اضافه کرد: این افراد شامل دو زن و یک مرد هستند که به علت نامطلوب بودن شرایط و نیاز به مراقبت ها و درمان ویژه به تهران منتقل شدند. این سه بیمار هم اکنون در بیمارستانی درتهران بستری شده اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 49

به "شمار فوتی های حج به 6نفر رسید، 3 زائر به کشور بازگردانده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار فوتی های حج به 6نفر رسید، 3 زائر به کشور بازگردانده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید