محدودیت تردد در کدام مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا می گردد؟

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - برابر مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محدودیت های تردد از ظهر روز گذشته در مبادی ورودی و خروجی 25 استان شروع شده است و این محدودیت ها تا ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ادامه دارد.

محدودیت تردد در کدام مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا می گردد؟

بر این اساس؛ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به 25 مرکز استان ممنوع است.

مراکز استان های دارای ممنوعیت عبارتند از تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.

این طرح پلاک های بومی در هر استان امکان تردد دارند و این طرح فقط برای خودروهای شخصی است و خودروهای امدادی و حمل مواد غذایی ممنوعیت تردد ندارند. در واقع خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های معین شده نمی شوند.

محورهای دارای محدودیت تردد در استان تهران

تهران با توجه به حجم بالایی از جمعیت یکی از استان های پرتردد کشور محسوب می گردد که بر اساس اعلام پلیس راهور، در راستای مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته در محور هراز از مشا، در محور فیروزکوه از انتهای شهر فیروزکوه میدان امام رضا، در جاده امام رضا از پاسگاه قدیم پلیس راه شریف آباد، در آزادراه تهران شمال از قبل از عوارضی و اتوبان تهران قم در محدوده نعلبندان و به موازات جاده قدیم تهران قم و در آزادراه تهران ساوه و عوارضی دوم هم ممنوعیت تردد و خروج و ورود اعمال شده است.

بر این اساس، اعمال ممنوعیت ها در استان های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آنها شروع و به صورت یکپارچه، ورود پلاک غیر بومی و خروج پلاک بومی ممنوع می گردد.

استقرار ماموران پلیس راهور در 91 نقطه از 25 استان

همچنین روز گذشته، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور کشور گفت: ماموران در 91 نقطه از 25 استانی که محدودیت های ترددی کرونایی در آنها اجرا شده است مستقر هستد و به غیر از این 91 نقطه ای که مأموران حضور دارند دوربین های جاده ای هم تخلفات مربوط به محدودیت های کرونایی را ثبت می نمایند و از این طریق رانندگان متخلف جریمه می شوند.

پلیس هدایت و رانندگی نسبت به اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1079

به "محدودیت تردد در کدام مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد در کدام مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید