شرکت های دانش بنیان ایرانی در بانفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری حضور می یابند

به گزارش فروش برتر، مشاور معاون علمی و فناوری از اعزام یک هیئت تجاری و فناور متشکل از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق ایرانی به با نفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری در چین اطلاع داد.

شرکت های دانش بنیان ایرانی در بانفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری حضور می یابند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، درباره حضور یک هیئت تجاری در چین، اظهار کرد: با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، یک هیئت بلندپایه تجاری و فناوری ایرانی 19 تا 23 آبان ماه امسال به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به کشور چین سفر می نمایند تا شرایط همکاری ها و تعاملات بین دو کشور را آنالیز نمایند.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اضافه کرد: این هیئت تجاری و فناوری که متشکل از نمایندگان شرکت های دانش بنیان است، در این سفر با شرکت های متناظر چینی دیدار های دو جانبه خواهند داشت و نشست های رو در رو برگزار می نمایند.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در ادامه اهداف این سفر را مورد توجه قرار داد وگفت: این سفر با هدف بازارسازی و صادرات برای محصولات دانش بنیانایران ساخت در فراسوی مرز ها انجام می گردد.

کرمی در ادامه توضیح داد: با توجه به رویکرد معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای یاری به صادرات محصولات دانش بنیان ایران ساخت و ایجاد و تقویت برند های ایرانی، یک هیئت تجاری به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و جمعی از مدیران شرکت های دانش بنیان با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین اعزام می گردد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره برنامه این سفر فناوری تجاری گفت: بازدید از نمایشگاه فن فناوری های برتر چین (CHTF) یکی از مهم ترین برنامه های این سفر است. این نمایشگاه بزرگترین و با نفوذ ترین نمایشگاه علمی و فن آوری در زمینه های مختلف مانند نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی های جدید سیستم های الکترونیک، زیست فناوری، حفاظت از محیط زیست است.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان اضافه کرد: حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه معتبر جهانی یاری موثری در معرفی محصولات و توانمندی های ایران به جهان است. محصولاتی که می توانند یک بازار جهانی و مقبول داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله به میزبانی مشترک وزارتخانه ها و کمیسیون های دولتی چین و شهرداری شهر شنزن در این شهر برگزار می گردد گفت: این نمایشگاه بعد از سال ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویداد های فن آوری در جهان مبدل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری ها ومبادلات علمی، مالی و تکنولوژیکی میان کشور های مختلف جهان را ایفا می نماید.

وی درباره محور های این نمایشگاه، گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی های جدید، سیستم های الکترونیک و اپتوالکترونیک و صفحه نمایش های لمسی از جمله محور های اصلی این نمایشگاه بین المللی است.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به دیگر اهداف اعزام شرکت های تجاری ایرانی به چین، گفت: از دیگر اهداف اعزام این شرکت ها به چین به مواردی، چون شرکت در نشست های تجاری رو در رو با شرکت های چینی در شانگ های و شنزن، بازدید از پارک صنعتی سوژو، ایجاد پاویون ملی ایران و بازدید از نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 220

به "شرکت های دانش بنیان ایرانی در بانفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری حضور می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان ایرانی در بانفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری حضور می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید