سهمیه واکسن هندیجان به 5 هزار دُز رسید

به گزارش فروش برتر، مسوول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت هندیجان اطلاع داد: 5 هزار دُز واکسن سینوفارم به شهرستان هندیجان تعلق گرفت.

سهمیه واکسن هندیجان به 5 هزار دُز رسید

مصطفی شیرمحمدی مسوول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت هندیجان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: سهمیه واکسن کرونا شهرستان هندیجان که 3 هزار دُز واکسن سینوفارم بود، با پیگیری و رایزنی مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان به 5 هزار دُز افزایش پیدا کرد و امروز وارد شهرستان شد.

او اضافه نمود: بعلاوه 500 دُز واکسن اختصاص داده شده از نوع برکت و آسترازنکا هم جهت تزریق به افرادی که نوبت دوم آن ها فرا رسیده است، وارد شهرستان شد.

شیرمحمدی در خاتمه اظهار کرد: همچنان طی روز های آینده هم سهمیه های تازه به شهرستان اختصاص داده خواهد شد که واکسیناسیون کرونا با سرعت بیشتری در شهرستان هندیجان ادامه پیدا خواهد نمود.

طی هفته های اخیر واردات گسترده واکسن های کرونا موجب افزایش تعداد افراد واکسینه شده و بعلاوه شتاب در فرایند مایه کوبی شده است.

هندیجان شهری در جنوب استان خوزستان بر کرانه های خلیج فارس واقع شده است که به لحاظ امکانات درمانی دارای مسائلی است، اما به گفته مدیر شبکه بهداشت درمان این شهرستان قرار است که تا آبان ماه عمده مسائل در این زمینه رفع شود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1561

به "سهمیه واکسن هندیجان به 5 هزار دُز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه واکسن هندیجان به 5 هزار دُز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید