سرمربی شاهین بوشهر: آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است، بازیکنان غیربومی را از خوابگاه بیرون کردند

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به شدت از شرایط اقتصادی و امکاناتی این باشگاه انتقاد کرد.

سرمربی شاهین بوشهر: آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است، بازیکنان غیربومی را از خوابگاه بیرون کردند

مهدی قنبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: باشگاه این فصل شرایط حضور در لیگ یک را نداشت و ابتدای سال به مزایده گذاشته شد. شرایط تیم تا یکی دو روز مانده به مسابقات مبهم بود و مجوز تیمداری صادر نشده بود. خوشبختانه فضا برای نیروی بومی باز شد، اما دردسر این مسائل برای ماست.

هفته اول با بازیکنان جوانان و امید به میدان رفتیم

وی در خصوص مصائب شاهین در 9 هفته گذشته لیگ دسته اول بیان نمود: در هفته نخست بدون تمرین به میدان رفتیم و فقط بازیکنان را دور هم جمع کردیم. با تعهدی که به فدراسیون فوتبال دادیم، 14 بازیکن رده جوانان و امید ما در هفته اول بازی کردند و به چند بازیکن هم مجوز ندادند. مقابل آرمان گهر با یک تمرین ریکاوری بازی کردیم و با بازیکنان تماس گرفتیم که به استادیوم بیایند. در این مسابقه هم لباس کافی نداشتیم و ناظر بازی گفت چند نفر نمی توانند به میدان بروند.

به مربیان ما اجازه نشستن روی نیمکت را ندادند

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه انتظار طرفداران از این تیم افزایش یافته و مسئولان نیز از شاهین غفلت کردند، توضیح داد: پیش از بازی با رایکا درگیر نقل وانتقالات بودم و در فاصله 10 دقیقه تا آغاز بازی، جلوی بازی هفت بازیکن ما را گرفتند. برای بازی با شهرداری همدان پول پرواز نداشتیم و فقط یک بار تمرین کردیم. حتی به مربیان ما اجازه نشست روی نیمکت را ندادند و با این شرایط، تنها تیمی بودیم که چند فرصت گلزنی مقابل شهرداری ایجاد نموده است.

سال جاری آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است

قنبری راجع به اخراج بازیکنان شاهین از خوابگاه محل اقامت خود به خبرنگاران گفت: سال جاری آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است و بعد از بازی با پارس جنوبی هم بازیکنان غیربومی را از خوابگاه بیرون کردند. تماس گرفتیم و مشکل خوابگاه را حل کردیم که همه این مسائل، صرف نظر از پرداخت نشدن مطالبات است. قبل از سفر به تهران قرار بود مشکل اسکان بازیکنان حل گردد که مدیرعامل باشگاه استعفا کرد. پیش از بازی با مس شهر بابک هم خوابگاهی در کار نبود و بازیکنان غیربومی نمی دانستند کجا اسکان یابند که به بوشهر هم نیامدند.

بعد از بازی با مس شهر بابک محل اسکان نداشتیم

وی درباره شرایط تیم در آستانه ملاقات با مس شهر بابک مطرح نمود: بازیکنان صبح روز بازی با مس به بوشهر رسیدند و نخوابیده بودند. باید در این مسابقه پیروز می شدیم و توپ های ما وارد دروازه نشد. پس از این ملاقات، بازیکنان روی چمن نشسته بودند و جایی برای اسکان نداشتند. شهردار بوشهر و اعضای هیئت مدیره باشگاه هم سری به ما نزدند. هتل های بوشهر هم پُر بود و با تماس هایی که گرفتیم، نهایتاً یک هتل برای اسکان بازیکنان پیدا کردیم.

فکر نمی کنم بتوانیم مقابل مس کرمان بازی کنیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اعضای این تیم منتظر بازگشت شهردار بوشهر هستند، اظهار داشت: انسانیت اجازه نمی دهد بازیکنان را رها کنم. من هفته سوم استعفا کردم که با درخواست بچه ها به تیم بازگشتم. فکر نمی کنم مقابل مس کرمان بازی کنیم؛ مگر اینکه مجوز برداشت از حساب شهرداری بوشهر صادر و تکلیف شاهین روشن گردد. ما لباس مناسبی برای فصل سرما نداشتیم و به صورت تک از شرکت های مختلف لباس گرفتیم. دم بازیکنان شاهین گرم که روح بزرگی دارند و با همین شرایط، به کار خود ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1866

به "سرمربی شاهین بوشهر: آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است، بازیکنان غیربومی را از خوابگاه بیرون کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شاهین بوشهر: آب خوش از گلوی ما پایین نرفته است، بازیکنان غیربومی را از خوابگاه بیرون کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید