دموی فاینال فانتزی 16 در دسترس نهاده شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش فروش برتر، کمپانی (Square Enix) به تازگی دموی بازی نقش آفرینی و مورد انتظار فاینال فانتزی 16 را در دسترس بازیکنان قرار داده است.

دموی فاینال فانتزی 16 در دسترس نهاده شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به عنوان جدیدترین نسخه از سری محبوب فاینال فانتزی، فاینال فانتزی 16 به یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2023 تبدیل شده است. در این بازی بازیکنان سه جنبه از زندگی کلایو رزفیلد را از نوجوانی تا بزرگسالی تجربه خواهند کرد و به ماجراجویی خواهند پرداخت. حال بازیکنانی که از پلی استیشن 5 برخوردار هستند، می توانند دموی بازی را تجربه نمایند. این نسخه به بازیکنان این امکان را می دهد تا مقدمه بازی را که دارای بیش از دو ساعت گیم پلی است، تجربه نمایند.

پس از تکمیل محتوای مقدمه، یک محتوای نبرد ویژه باز می گردد که در آن بازیکنان می توانند مبارزات اکشن بازی را با موضوع کلایو و با توانایی های اضافی مرتبط با ایکون تجربه نمایند. لازم به ذکر است که پیشرفت های صورت گرفته در نسخه دمو را می توان در زمان عرضه به بازی اصلی منتقل کرد. البته فایل های ذخیره بخش نبرد ظاهرا قابل انتقال نیست.

فاینال فانتزی 16 دارای دو حالت گرافیکی مختلف است. در حالت Quality بازی با رزولوشن 2160p و نرخ فریم 30 اجرا می گردد. در حالت پرفورمنس بازی با نرخ فریم 60 و رزولوشن 1440p بهره می برد که از این نظر خبر خوبی برای هواداران به نظر می رسد. جالب اینجاست که در حالت پرفورمنس، نرخ فریم 60 بازی ثابت نیست و می تواند در صحنه های شلوغ و پر زرق و برق به 40 فریم در ثانیه کاهش یابد. صرف نظر از حالت های گرافیکی مختلف، نرخ فریم بخش های سینمایی بازی و در واقع همان کات سین های روی 30 قفل است. از طرف دیگر، زمان بارگذاری بازی عملا ناچیز است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، اسکوئر انیکس اعلام نموده که استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) و تیم سازنده کینگدام هارتس در اوازاکای ژاپن در توسعه فاینال فانتزی 16 نقش داشته اند. اعضای پلاتینیوم گیمز که در توسعه بازی مشارکت داشته اند، به وسیله طراح بازی NieR: Automata رهبری شده اند و از طرفی تیم سازنده کینگدام هارتس نیز به تکامل سیستم نبرد بازی یاری نموده اند.

فاینال فانتزی 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) برای پلی استیشن 5 عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2032

به "دموی فاینال فانتزی 16 در دسترس نهاده شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی فاینال فانتزی 16 در دسترس نهاده شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید