دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فردا ترخیص می گردد

به گزارش فروش برتر، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجوی این دانشگاه که به کرونا ویروس مبتلا شده است دربیمارستان مسیح دانشوری به سر می برد و حال عمومی او رو به بهبودی است و به احتمال زیاد فردا ترخیص خواهد شد.

دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فردا ترخیص می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبدالمجید راضی معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشجویی خبرنگاران با اشاره به ابتلای یکی از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه به کرونا ویروس گفت: این دانشجو بعد از آزمایشات اولیه و مثبت بودن بیماری کرونا ویروس بلافاصله در بیمارستان شهدای تجریش بستری شد اما بعد از گذشت ساعتی این دانشجوی دانشکده شیمی به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال یافت و تحت درمان نهاده شد.

شرایط جسمانی دانشجو مطلوب است

وی اضافه نمود: یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با علائم آنفلوآنزا به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرد که بعد از انجام تست اعلام شد نتیجه ابتلای این دانشجو به کرونا ویروس منفی است که حتی این دانشجو در شرف ترخیص نهاده شده بود اما در آزمایش های بعدی که در بیمارستان مسیح دانشوری انجام گرفت، ابتلای دانشجوی خواجه نصیر مثبت اعلام شد و دانشجو در قرنطینه نهاده شد اما اکنون شرایط جسمانی او مطلوب است.

دانشجو فرایند بهبودی را طی می نماید

راضی با تاکید بر این که در حال حاضر حال عمومی دانشجوی مبتلا به کرونا ویروس خوب است، گفت: این دانشجو فرایند بهبودی را طی می نماید و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

دانشجویان به صورت داوطلبانه تست کرونا ویروس را انجام دادند

وی ادامه داد: بعد از ابتلای دانشجوی فوق به کروناویروس تمامی اطرافیان و هم اتاقی های این دانشجو تحت نظر نهاده شدند و حتی بعضی از دانشجویان به صورت داوطلبانه تست کرونا ویروس را انجام دادند.

تمامی خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر تخلیه شدند

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: بعد از اعلام نتیجه آزمایش مثبت دانشجوی مبتلا به کرونا ویروس، تمامی خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر تخلیه شدند و ما نگران این بودیم که این ویروس در بین دانشجویان خوابگاهی شیوع پیدا کند و در حال حاضر نیز تمامی خوابگاه ها بخصوص خوابگاهی که این دانشجو با نتیجه مثبت در آن ساکن بود، به شدت ضد عفونی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 607

به "دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فردا ترخیص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فردا ترخیص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید