خدمتکار شبکه اجتماعی، خدمتی تازه از هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس

به گزارش فروش برتر، خدمتکار شبکه اجتماعی، خدمتی تازه از هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس است که مسافران می توانند از قبل آن را رزرو نمایند و در طول سفر دیگر نگران مدیریت اینستاگرام خود نباشند.

خدمتکار شبکه اجتماعی، خدمتی تازه از هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس

ایبیس سوئیس، یکی از هتل های زنجیره ای معروف اروپایی است که خدمت نوی به نام خدمتکار شبکه اجتماعی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. در واقع این خدمت گره از مسئله ای برمی دارد که کمتر کسی از آن آگاه است یا حتی فکر می نماید در این زمینه به یاری حرفه ای احتیاج داشته باشد. با این سرویس نو، مهمانان هتل می توانند بدون نگرانی درباره شبکه های اجتماعی خود ، از سفرشان لذت ببرند و در کمال آرامش به گشت و گذار در شهر بپردازند.

مسافرانی که مایل به استفاده از سرویس خدمتکار شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هستند، می توانند درخواست خود را به هتل اعلام نمایند تا در مدت زمان سفر، این خدمتکار، صفحه آن ها را مدیریت کند و به این ترتیب فرد می تواند در آرامش کامل سفری لذت بخش داشته باشد.

اطلاعات بیشتری از این سرویس نو ارائه نشده است، اما تا به امروز می دانیم که هتل های زنجیره ای ایبیس میخواهد به مهمانان هتل های خود در ژنو یا زوریخ موقع رزرو اتاق برای تعطیلات آخر هفته، این سرویس را به درخواست آن ها ارائه کند. خدمتکار شبکه اجتماعی، مسئولیت مدیریت و رسیدگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام را برعهده دارد.

این هتل برای تبلیغ این سرویس نو، از تعدادی از ستاره های شبکه های اجتماعی نیز یاری گرفته است. قیمت این سرویس از 70 پوند (79 دلار آمریکا) آغاز می گردد و مهمانان باید رمز عبور اینستاگرام خود را این خدمتکار بدهند. تمام پست هایی که خدمتکار شبکه اجتماعی از طرف مهمان هتل در اینستاگرام قرار می دهد با هشتک #postedbysocialmediasitter در اینستاگرام منتشر می گردد.

فیلیپ آلانو، قائم مقام گروه هتل های Accor، شرکت مالک هتل های زنجیره ای ایبیس می گوید:

به دقت روندهای اجتماعی را رصد نموده و متعاقبا خدمات نوآورانه به مشتریان خود ارائه می کنیم. این برنامه های خلاقانه بخشی از تعهد ما برای ایجاد یک تجربه به یادماندنی برای مهمانان مان به شمار میرود.

قطعا استفاده از سرویس خدمتکار مخصوص اینستاگرام برای مسافران مزایایی خواهد داشت. کاربران فعال شبکه های اجتماعی می توانند تعطیلات خود را بدون نگرانی درباره مدیریت بر فالوورهایشان بگذرانند. این خدمتکار، با به اشتراک گذاشتن پست در اینستاگرام و رسیدگی به همه موارد مربوط به صفحه کاربری فرد متقاضی، باری از روی دوش مهمان برمی دارد و به او آسایش خیال می دهد.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که امروزه مردم در پی قیمت های استثنایی یا تخفیف هتل ها نیستند و در عوض نحوه مدیریت اینستاگرام اهمیت زیادی برای آن ها دارد.

منبع: کجارو / thenextweb
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1810

به "خدمتکار شبکه اجتماعی، خدمتی تازه از هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمتکار شبکه اجتماعی، خدمتی تازه از هتل های زنجیره ای ایبیس سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید