چیزهایی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید

به گزارش فروش برتر، تایلند یکی از پر بازدیدترین کشورهاست.

چیزهایی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام توریاب، به نوعی ما به این نتیجه رسیدم که بارها و بارها به سرزمین لبخند با تور تایلند می توان سفر کرد.

برای آن دسته از افرادی که به زودی به تایلند و تور پاتایا سفر می نمایند، من این مطلب را در خصوص همه چیزهایی که باید هنگام سفر به تایلند بدانید، نوشتم. همه چیز را می توانید تصور کنید، از مکان هایی برای دیدن، لیست کارها برای تایلند، کارهایی که باید انجام گردد، غذا، گزینه های اقامتی، برنامه های سفر، آب وهوا، مسائل ایمنی، در جزیره تایلند و موارد دیگر.

چیزهایی که باید بدانید هنگام بازدید از تایلند بدانید:

1. ویزا

برای سفر به تایلند به چه چیزهایی احتیاج دارید؟ گذرنامه ای که حداقل پس از ورود به تایلند حداقل 6 ماه دیگر اعتبار دارد. بیشتر کشورهای غربی پس از ورود مهر در گذرنامه های خود دریافت می نمایند که به آن ها اجازه می دهد تا 30 روز بمانند. ممکن است وارد تایلند شوید تا دسامبر 2016 فقط ویزای 15 روزه دریافت می کنید، اما خوشبختانه همه چیز تغییر کرد. امروزه اگر وارد تایلند به وسیله زمین شوید، ویزای 30 روزه نیز دریافت می کنید، اما توجه داشته باشید که فقط می توانید دو بار به وسیله عبور از زمین در سال وارد تایلند شوید؛ اما اگر فقط چند روزی بیشتر باشید باید روزانه (16 دلار) جریمه پرداخت کنید؛ و 15 دقیقه در فرودگاه طول می کشد. بعد از پرداخت هزینه تمبر زیادی در گذرنامه خود دریافت می کنید. اگر می خواهید بیشتر بمانید می توانید در هر سفارت در سراسر دنیا برای ویزای توریستی 2 ماهه اقدام کنید. من همین کار را چند بار انجام داده ام، بنابراین شما وقت کافی برای آنالیز همه مکان های جالب برای بازدید در تایلند دارید.

2. بهترین زمان برای بازدید از تایلند

سفر به تایلند همواره ایده خوبی است، اما بهترین زمان و زمان بارندگی چه زمانی است؟ فصل رسمی بارندگی از ماه ژوئیه تا سرانجام اکتبر است. این بدان معنا نیست که این ماه ها بی وقفه هستند. من تقریباً هرماه در تایلند بوده ام و بله بعضی از باران های شدید در فصل باران وجود دارد، اما خیلی طولانی نیستند. اگر بهترین عکس های اینستاگرام تایلند را می خواهید، توصیه می گردد بین دسامبر و آوریل بیایید.

3. 30 دلار اعتبار AirBnb رایگان خود را مطالبه کنید

به دنبال ویلاهای استخر دار با چشم اندازهای شگفت انگیز هستید؟ آن ها را در Airbnb پیدا کنید! یافتن ویلا استخر شگفت انگیز با قیمت کمتر از 100 دلار در هر شب! آیا می خواهید 30 دلار اعتبار سفر دریافت کنید؟ سپس روی پیوند کلیک نموده و برای یک حساب Airbnb ثبت نام کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک آدرس ایمیل جدید ثبت نام کنید (1 دقیقه طول می کشد) و 30 دلار از اولین رزرو خود را دریافت می کنید. من می توانم به شما بگویم این اعتبار سفر می تواند در تایلند مسیری طولانی را طی کند. می توانید مهمانخانه ها، آپارتمان ها، اتاق ها و موارد دیگر را در Airbnb پیدا کنید.

4. آب وهوا در تایلند

در تایلند به شدت گرم نمی گردد و در جزایر همواره نسیم یا اقیانوس برای خنک کردن شما وجود دارد. چه کسی آب وهوای گرمسیری را دوست ندارد؟ آب وهوای دلپذیر برای بیشتر مردم یکی از اصلی ترین دلایل سفر به تایلند و تور پوکت است و حتی در هنگام بارانی بودن کارهای بسیار جالبی نیز انجام می گردد. باران حتی در فصل خشک می تواند به طور غیرمنتظره بیاید، بنابراین همواره چتر سبک را در کوله پشتی خود قرار دهید.

5- ارز در تایلند

در تایلند از بات استفاده می نمایند و 1 دلار آمریکا حدود 30 بات تایلندی است. بدیهی است که ارز در طول زمان تغییر می نماید، اما به طورکلی بات تایلند بسیار پایدار است. آیا می توانید از دلار در تایلند بهره ببرید؟ توصیه می گردد هنگام سفر به تایلند از دلارهای آمریکا استفاده نکنید، همواره ارز محلی برای خود داشته باشید. در همه جا و اساساً دستگاه های خودپرداز وجود دارد که می توانید دلار خود را به بات تایلند تغییر دهید.

6. آداپتور مسافرتی برای تایلند

تایلند یکی از اولین کشورهایی بود که در آن سوکت های برقی همه چیز را می توان یافت. همه مکان های مجلل دارای پریزهایی هستند که می توانید تقریباً تمام دستگاه های برقی از استرالیا، اروپا، انگلیس و ایالات متحده را وصل کنید. فقط من همواره با آداپتور مسافرتی سفر می کنم.

7- آیا سفر به تایلند امن است

تایلند برای توریست ها بسیار بی خطر است! با سفر میلیون ها نفر در سال به تایلند، این کشور می داند که امنیت موضوعی مهم است و آن ها در آنجا تمام کوشش خود را برای حفظ این محیط امن برای گردشگران انجام می دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 503

به "چیزهایی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که باید قبل از سفر به تایلند بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید