خبرنگاران اعتصاب راه آهن کانادا جابه جایی بار را مختل کرد

به گزارش فروش برتر، تهران- خبرنگاران- به دنبال شروع موج عظیم اعتصاب کارکنان راه آهن ملی کانادا فرایند جابه جایی بسیاری از محموله های حیاتی این کشور با اخلال روبرو شده است.

خبرنگاران اعتصاب راه آهن کانادا جابه جایی بار را مختل کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش سه شنبه شب تارنمای بلومبرگ، در پی شروع اعتصاب حدود سه هزار و 200 کارگر راه آهن ملی کانادا، جابه جایی محموله های اصلی در این کشور از جمله نفت، دانه های غلات و مواد شیمیایی با مشکل روبرو شده است.

اتحادیه کنفرانس کارگران خطوط ریلی کانادا در بیانیه ای بیان کرد: کارگران بزرگترین شرکت خط آهن کانادا پس از عدم توافق با مسؤولان شرکت در زمینه های مختلف از جمله شرایط کار و مزایای شغلی دست به اعتصاب زدند.

این بیانیه اضافه نمود، متأسفانه، تا کنون نتوانستیم با شرکت ملی راه آهن کانادا به توافق برسیم و کارگران از ماه ژوئیه (مرداد) همچنان بدون قرارداد مانده اند.

راه آهن ملی کانادا یکی از دو شبکه اصلی ریلی این کشور است که برای حمل کالاهای مصرفی از جمله صادرات کلزا، گندم، پتاس و سایر به بندرها مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت سالانه 189 میلیارد دلار کالا حمل می نماید و خطوط ریلی به یکی از مهمترین مسیرهای انتقال نفت در کانادا تبدیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 632

به "خبرنگاران اعتصاب راه آهن کانادا جابه جایی بار را مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتصاب راه آهن کانادا جابه جایی بار را مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید