حضور ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک در فدراسیون ها

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، علاوه بر وزارت روزش که به فدراسیون های ورزشی در تامین بودجه سالیانه آنها یاری می نماید، کمیته ملی المپیک هم تامین بخشی از هزینه های فدراسیون ها را بر عهده دارد.

حضور ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک در فدراسیون ها

البته اعتباراتی که از طرف کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها تخصیص داده می گردد، اصولا باید در چارچوب برنامه ها و فعالیت های این کمیته هزینه گردد. این موضوعی است که ناظران اقتصادی ویژه فدراسیون ها، آنالیز آن و تطابق برای اطمینان از درستی جهت هزینه ها را در برنامه دارند.

ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک چند هفته ای است که به فدراسیون ها معرفی شده و در محل آنها مستقر شده اند تا طبق ماموریتی که دارند، آنالیز ورود و خروج اقتصادی فدراسیون ها - در بخش بودجه تخصیصی کمیته - و تطابق با فعالیت ها و برنامه های کمیته ملی المپیک را انجام دهند.

البته این بخش از فعالیت ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک در رابطه با بودجه تخصیصی به فدراسیون در سال 97 است. آنها هنوز آنالیز کارنامه اقتصادی فدراسیون ها در امسال را شروع نکرده اند. این بخش از ماموریت ناظران اقتصادی بعد از اتمام دوره اقتصادی سال 98 یعنی سال آینده انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 374

به "حضور ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک در فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ناظران اقتصادی کمیته ملی المپیک در فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید