رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو طراحی آن را نشان می دهند

به گزارش فروش برتر، ایسوس پیش تر اعلام نموده بود که قرار است در تاریخ 16 ژانویه (26 دی ماه) از سری نو گوشی های گیمینگ خود یعنی راگ فون 8 در چین رونمایی کند و حتی تیزر رسمی این گوشی ها نیز در ماه گذشته منتشر شده بود. اکنون اما یک افشاگر رندرهایی را از گوشی ایسوس راگ فون 8 پرو در فضای مجازی منتشر نموده که تمام زوایای طراحی این گوشی هوشمند ایسوس را برای کاربران به نمایش می گذارد.

رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو طراحی آن را نشان می دهند

آن طور که در شایعات گفته می گردد، طراحی گوشی راگ فون 8 پرو با مدل استاندارد تقریباً یکسان است و تنها تفاوت ظاهری آن ها به چند نوار LED در پنل پشتی مربوط می گردد. بر اساس رندرهای منتشر شده، به نظر می رسد که راگ فون 8 پرو ایسوس از یک نمایشگر با طراحی تخت بهره می برد که در وسط نمایشگر دوربین سلفی درون حفره ای جای خوش نموده است. انتظار می رود که این سنسور، دقتی 32 مگاپیکسلی داشته باشد که همچون نسل قبلی آن است. در سمت راست این گوشی هوشمند ایسوس دکمه پاور و کنترل صدا واقع شده است، در حالی که یک پورت USB-C در سمت چپ و دیگری در پایین گوشی به چشم می خورد.

این گوشی هوشمند پیشرفته ایسوس همچون نسل قبلی اش از جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می نماید. شایعات و برآورد های قبلی حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED بهره می برد که از نرخ رفرش ریت 165 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن تصویر FHD پلاس برای کاربران به نمایش می گذارد. نمایشگر ایسوس راگ فون 8 پرو بعلاوه پشتیبانی از HDR10 و فناوری LTPO را نیز با خود به همراه می آورد. قلب تپنده این گوشی هوشمند گیمینگ، احتمالاً پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود که 24 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند.

در خصوص سیستم دوربین این گوشی در پنل پشتی هنوز جزئیات خاصی منتشر نشده، اما در خصوص باتری این گوشی، گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین می نماید و با پشتیبانی از سرعت شارژ 65 واتی، در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ می گردد. این گوشی احتمالاً پشتیبانی از گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68 را نیز دارد و قادر است در آب به عمق 1 متر و بیشتر از آن دوام بیاورد. انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات دقیق تری از این گوشی و مدل استاندارد سری ایسوس راگ فون 8 در شبکه های اجتماعی منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 دی 1402 بروزرسانی: 14 دی 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2079

به "رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو طراحی آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو طراحی آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید