برترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی

به گزارش فروش برتر، رپرتاژآگهی - در طی چند سال اخیر، بازار لوازم خانگی ایران چالش های زیادی را پشت سر گذاشت، از گرانی کالاهای خارجی و خروج شرکت های کره ای چون سامسونگ و ال جی تا فروش کالاهای بی کیفیت چینی با مارک تجاری برندهای خارجی. همه این چالش ها باعث شد تا اعتماد و توجه مردم به سوی برندهای ایرانی کشیده گردد.

برترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی

فراوری نمایندگان ایرانی با استفاده از این فرصت، تمامی کوشش خود را بکارگرفته اند تا سبد کاملی از لوازم خانگی مناسب و شایسته خانواده های ایرانی فراوری و عرضه نمایند. گرچه برای رقابت با برترین برندهای حال حاضر دنیا مسیری سخت در پیش داریم اما نمی توان کوشش فراورینمایندگان و مزایای خرید لوازم خانگی ایرانی را نادیده گرفت. ناگفته نماند که در میان برندهای ایرانی، تنها چند برند توانسته اند مجموعه کاملی از سبد لوازم خانگی را مانند یخچال فریزر، تلویزیون، لباسشویی و … را فراوری و عرضه نمایند.

در این نوشتار، نیم نگاهی به برخی از برندهای فراوری نماینده لوازم خانگی ایرانی که توانسته اند سبد نسبتا کاملی از محصولات را فراوری نمایند، خواهیم انداخت.

چرا برندهای ایرانی ؟

درست است که در برخی از محصولات کیفیت برندهای خارجی بهتر از فراوریات داخل است اما با وجود شرایط تحریم و قیمت دلار و عدم واردات لوازم خانگی، خرید لوازم خانگی ایرانی انتخاب مطمئن تری است. مهم ترین مزیت خرید لوازم خانگی ایرانی قیمت مناسب و به صرفه آن ها نسبت به نمونه های مشابه خارجی است.

پس از آن، گارانتی و خدمات پس از فروش است، چیزی که در کالاهای خارجی دیده نمی گردد و بعضا دیده شده در صورت خرابی یک قطعه، پیدا کردن و تهیه آن بسیار سخت بوده یا حتی در صورت پیدا شدن، به علت واسطه ها قیمت آن قطعه نجومی است و عملا تعمیر دستگاه به صرفه نیست. به علاوه، دیگر احتیاجی نیست نگران اصل یا تقلبی بودن کالا باشیم.

هیمالیا بر قله زیبایی ها

هیمالیا یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه فراوری لوازم خانگی در ایران است. شرکت هیمالیا فعالیت خود را از دهه 50 و با فراوری یخچال فریزر شروع کرده است. همکاری با شرکت هایی همانند AEG آلمان و بتاکو ایتالیا، باعث بالا بردن دانش و توان فنی هیمالیا شده است که نتیجه آن افزایش سطح کیفی محصولات هیمالیا می باشد. هیمالیا ابتدا فعالیت خود را با فراوری یخچال و فریزر شروع کرد و تا مدت ها فقط در زمینه فراوری یخچال فریزر فعالیت داشت به همین جهت، بیشتر خانواده ها با در نظر گرفتن تجربه این برند در فراوری یخچال، تمایل بیشتری به خرید یخچال فریزر هیمالیا به جای نمونه های مشابه خارجی دارند.

هیمالیا رفته رفته کالاهای زیادی را به مجموعه خود افزود به طوری که می توان ادعا کرد هنگام خرید لوازم خانگی شرکت هیمالیا، تقریبا همه کالاهای مهم و اصلی را پیش روی خریداران قرار می دهد. امروزه محصولات هیمالیا شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر توکار و اجاق گاز می گردد. در حال حاضر این برند، پا به عرصه فراوری لوازم سرمایشی نیز گذاشته است.

برخی افراد تصور می نمایند بعد از خرید و نصب کالا، دیگر احتیاجی به شرکت فراورینماینده نخواهند داشت و محصولات بدون گارانتی و خدمات پس ازفروش را تهیه می نمایند. خرید محصول، به معنای شروع ارتباط مصرف نماینده و فراوری نماینده است؛ نه سرانجام آن. قطعا برای سرویس های دوره ای و مسائل احتمالی که می تواند برای هر محصول و برندی ایجاد گردد، حمایت فراورینماینده ضروری است. شرکت هیمالیا برای نشان دادن وفاداری و تعهدی که به مشتریان دارد، سطح کمی و کیفی حوزه خدمات پس از فروش را ارتقاء داده است و تمام محصولات خود را به مدت 30 ماه گارانتی می نماید.

جی پلاس قهرمان تازه نفس

جی پلاس برند اختصاصی شرکت گلدیران می باشد و نام جی پلاس از گلدیران گرفته شده است. شرکت گلدیران نماینده انحصاری ال جی در ایران است و با کشور کره سابقه همکاری طولانی دارد. تجربه و همکاری گلدیران با برند دنیای ال جی، باعث شده است تا شرکت گلدیران با تدبیری مقتدرانه برند اختصاصی خود را داشته باشند؛ برند جی پلاس که در اصل گلدیران پلاس است، حاصل این دانش و تجربه می باشد که نماینده انحصاری ال جی در ایران است.

جی پلاس کوشش می نماید تا سبد کاملی از انواع محصولات را برای خانواده های ایرانی فراهم کند. به همین دلیل، شرکت جی پلاس دائما محصولات جدیدی را به مجموعه خود افزوده است، به طوری که می توان گفت امروزه جی پلاس برای خرید انواع کالاها گزینه های متعددی را ارائه می دهد.

محصولات جی پلاس شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و اسپیکر می شوند. جی پلاس کوشش کرده است برای تمام محصولات خود، مد ل های متنوعی را طراحی و روانه بازار کند تا بتواند طیف گسترده ای از سلایق و علایق را پوشش دهد.

جی پلاس در حال حاضر وارد صنعت فراوری مانیتور و کامپیوترهای All in One و بعلاوه گوشی های همراه شده است.

دوو تداعی کیفیت و نوآوری

یکی دیگر از برندهای محبوب و با کیفیتی که در سال های اخیر توانسته طیف وسیعی از بازار را از آن خود کند، برند دوو الکترونیک است. شرکت اصلی دوو در کره جنوبی واقع شده است و در ایران گروه صنعتی انتخاب، نمایندگی و طراحی و ساخت محصولات دوو را با نظارت کارشناسان این مجموعه انجام می هد. این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت های فراوریی پیشرفته در سطح دنیا و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم خانگی دوو در سراسر دنیا است.

تنوع و دسته بندی محصولات فراوری شده به وسیله شرکت انتخاب و دوو الکترونیک، بسیار زیاد است و محصولات آن در بازار، هواداران بسیار زیادی دارد. یکی از محصولات محبوب دوو، ماشین لباسشویی است. از جمله مواردی که باعث علاقه افراد به خرید لباسشویی دوو شده است، می توان به طراحی شیک، پنل لمسی، موتور اینورتر، حداکثر سرعت دور خشک کن مناسب، مصرف انرژی پایین و تعداد برنامه های شستشوی متنوع اشاره نمود.

علاوه بر لباسشویی و یخچال فریزر، تمرکز عمده برند دوو بر تلویزیون است. بر همین اساس بیشتر تلویزیون های دوو، هوشمند هستند و آخرین فناوری ها مانند سیستم عامل اندروید، قابلیت ماشین زمان، گیرنده دیجیتال، اشتراک گذاری سایر دستگاه ها با تلویزیون و پردازنده قوی پشتیبانی می نمایند و بیشتر افراد به ویژه عروس و دامادهای جوان، خرید تلویزیون دوو را در فهرست جهیزیه خود قرارداده اند.

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی، بسیاری از ایرانیان به خرید محصولات ایرانی رو می آورند. دوو یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندها برای ایرانی ها می باشد و تقریبا هر ایرانی یک یا چند محصول دوو در خانه خود دارد. دوو علاوه بر کیفیت محصولات، به بودجه خانوار ایرانی نیز توجه و دقت کافی را داشته است و محصولات خود را بسیار منطقی قیمت گذاری کرده است.

اسنوا یک برند ملی با اصالت

اسنوا یکی از معروف ترین برندهای فراوری نماینده لوازم خانگی است که تا به امروز توانسته موفقیت های بزرگی را کسب کند. این برند با کیفیت، در فراوری کالاهای خود همیشه کوشش کرده تا از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کند تا رضایت هرچه بیشتر خریداران را کسب کند. شرکت اسنوا در فراوری بسیاری از محصولات خود از واردات قطعات از پیش ساخته در کشورهای دیگر مانند کره استفاده کرده و آن را در داخل کشور مونتاژ می نماید که مانند بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی کاری کاری معقولانه است.

اما برخی از محصولات آن نیز به صورت کامل در داخل کشور فراوری می گردد مانند اجاق گاز اسنوا. در ساخت لوازم خانگی ایرانی اسنوا تمام جزئیات لازم مربوط به طراحی، کیفیت، تنوع مدل و کارایی های متفاوت برای هر سلیقه و کارکردی در نظر گرفته شده است. که افراد می توانند متناسب با احتیاج و بودجه ای که دارند، در هر کدام از دسته بندی های محصولی این شرکت، مدل و طرح متناسب با شرایط خود را خریداری نمایند. محصولات اسنوا از 2 سال ضمانت و 8 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.

یکی از برندهای زیر مجموعه اسنوا و گروه صنعتی انتخاب، برند بست است. یکی از اهداف اصلی شرکت بست، فراوری کالای با کیفیت و با قیمت مناسب بوده است. خوشبختانه شرکت بست به خوبی توانسته این هدف را محقق سازد. محصولات بُست در مقایسه با برندهای خارجی و یا حتی داخلی، دارای قیمتی بسیار مناسبی هستند که کلیه اقشار جامعه به ویژه عروس و دامادهایی که در پی خرید جهیزیه هستند، می توانند آن ها را تهیه نمایند.

لوازم خانگی ایرانی از کجا بخرم؟

موضوعی که امروزه بیش از هر زمان دیگری می بایست به آن توجه گردد، حمایت از فراوری ملی و لوازم خانگی ایرانی است. از آنجایی که برندهای ایرانی اعتماد ما را پاسخ داده و خود را بر آن داشته اند تا کالاهایی فراوری نمایند که از نظر کیفیت و قیمت درخور و شایسته خانواده های ایرانی باشد، ما نیز می توانیم با خرید کالای ایرانی، از آن ها حمایت کنیم.

یکی از فروشگاه هایی که با هدف حمایت از کالای داخلی، سبد کالایی خود را ارائه کرده است، فروشگاه رادهوم است. رادهوم، یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در استان خوزستان است که با آنالیز بازار و سلیقه همه افراد و خانواده ها، کوشش کرده است تا سبد کاملی از لوازم خانگی برندهای مطرح و خوش نام و نشان ایرانی را ارائه دهد تا دست خریداران محترم برای انتخاب باز باشد. بعلاوه، کارشناسان این مجموعه با آنالیز ابعاد مختلف هریک از کالا، نقد و آنالیز تخصصی هریک از آن ها را نوشته اند تا فرآیند انتخاب و خرید، بیش از پیش آسان گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1817

به "برترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای ایرانی برای خرید لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید