بدل مهدی قایدی ستاره تیم ملی زنان ایران

به گزارش فروش برتر، یکشنبه بعد از ظهر، تیم ملی جوانان زیر 20 سال دختران در دومین ملاقات خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف بنگلادش رفت و در انتها پیروز به کسب پیروزی 1 بر 0 مقابل این تیم شد. این درحالی بود که در نخستین ملاقات این تورنمنت، دختران ایران به مصاف ترکمنستان رفته و پیروز به شکست 7 بر 1 این تیم شده بودند. دو پیروزی متوالی تیم ملی دختران ایران نهایتا سبب صعود آن ها به مرحله نهایی این رقابت ها در جمع 12 تیم برتر شد. جایی که ایران در سید سوم در کنار نپال قرار گرفته است.

بدل مهدی قایدی ستاره تیم ملی زنان ایران

اما ستاره میدان در این ملاقات کسی نبود جز نگین زندی، نگین که به تازگی وارد 19 سالگی شده است به علت سبک بازی و حرکات تکنیکی که در میدان از خود نشان می دهد به قائدی فوتبال زنان معروفیت یافته است. او که در جریان ملاقات نخست ایران برابر ترکمنستان دچار مصدومیت شده بود و در همان دقایق ابتدایی با تعویض اجباری مجبور به ترک زمین شد، در دقیقه 85 این ملاقات دروازه تیم میزبان را فرو ریخت و سبب صعود ایران به مرحله بعدی شد.

زندی علی رغم اینکه بازیکن تیم جوانان ایران است، در ترکیب تیم ملی بزرگسالان هم جای خود را پیدا نموده است و در ترکیب اصلی این تیم نیز حضور دارد. او در تیم باشگاهی خود یعنی خاتون بم نیز از مهره های اصلی و تاثیرگذار تیم است و در دو سال گذشته نیز پیروز به کسب 2 قهرمانی لیگ ایران شده است.

نکته جالب توجه در مورد درخشش زندی در ملاقات روز گذشته تیم ملی جوانان این است که درست ساعاتی پس از درخشیدن او در میدان، مهدی قائدی اورجینال نیز در ملاقات حساس استقلال برابر فولاد عملکرد خوبی از خود نشان داد و گل دوم این تیم را در دقیقه 77 وارد دروازه حریف خوزستانی کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1994

به "بدل مهدی قایدی ستاره تیم ملی زنان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدل مهدی قایدی ستاره تیم ملی زنان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید