تغییر شرح وظایف بازیکن سابق استقلال را متحول کرد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، آرش رضاوند که علی رغم اعتقاد و اعتمادی که فرهاد مجیدی به او داشت، در فصل جاری به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفته بود و شدت گرفتن این نقدها باعث شد اعتماد به نفس او از دست رفته و خاتمه در پنجره جابجایی زمستانی ناچار به ترک این تیم و پیوستن به فولاد شد.

تغییر شرح وظایف بازیکن سابق استقلال را متحول کرد

رضاوند که این اواخر کمتر در استقلال مورد استفاده قرار می گرفت، بعد از حضور در فولاد کاملاً متحول شد تا جایی که امروز تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تازهش شده و رد پای او در پیروزیت های فولاد کاملاً مشهود است.

این هافبک میانی که قرن تازه را با دبل در مشهد شروع کرد تا تیمش با پیروزی سال تازه را شروع کرده و به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود، در حالی بعد از پیوستن به فولاد در همین چند بازی تعداد گل های خود را به عدد 3 رساند که از هفته هفدهم برای این تیم به میدان رفت.

تنها یک تغییر پست کوچک و اندکی تغییر در شرح وظایف این بازیکن باعث شد تا رضاوند در فولاد کاملاً متحول شود و تبدیل به بازیکنی کلیدی در خط میانی فولاد شود. این بازیکن اغلب در تیم استقلال به عنوان یکی از دو هافبک دفاعی به میدان می رفت و شرح وظایف دفاعی او بیشتر بود در حالی که در فولاد یک خط جلوتر بازی کرده تا مشارکتش در کارهای تهاجمی بیشتر شود؛ و همین اندکی تغییر در شرح وظایف باعث شد تا نه تنها پای او به گلزنی باز شود، بلکه تبدیل به مهره ای کلیدی در تیم فولاد شود.

فولاد در حالی در چارچوب هفته بیست و چهارم پیروز شد نساجی را در مشهد با 2 گل شکست دهد که زننده هر دو گل این تیم آرش رضاوند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1838

به "تغییر شرح وظایف بازیکن سابق استقلال را متحول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شرح وظایف بازیکن سابق استقلال را متحول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید