خوشحالم برخی به پرسپولیس نیامدند، شب قهرمانی هشدار داده بودم

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی درباره شرایط تیم در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان گفت: در شرایطی وارد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد که در شرایط مسابقات رسمی قرار نداریم و این مساله کار را برای همه نمایندگان ایران سخت می نماید.

خوشحالم برخی به پرسپولیس نیامدند، شب قهرمانی هشدار داده بودم

وی ادامه داد: متأسفانه برنامه مسابقات فوتبال ایران به شکلی است که نه تنها در این مرحله، بلکه در صورت صعود در مرحله بعدی هم بدون اینکه در شرایط مسابقات رسمی داخلی باشیم، حضور پیدا می کنیم. اگر برنامه ریزی به شکلی بود که حداقل چند مسابقه لیگ انجام بدهیم قطعاً روی عملکرد بهتر تیم تأثیر می گذاشت، به ویژه که تیم ها تغییر و تحول داشته اند. این مشکل برای همه نمایندگان ایران وجود دارد. البته از سوی دیگر رقابت های فصل گذشته هم طولانی شد و این بحث، در ایجاد شرایط فعلی دخیل است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بازی های تدارکاتی چه قدر یاری خواهد نمود، اظهار داشت: تمرین جای بازی تدارکاتی را نمی گیرد و بازی تدارکاتی هم جای بازی رسمی را. با این وجود، برای یاری به تیم، هر کاری ضروری است را انجام می دهیم. بازیکنان و کادر فنی تمام کوشش خود را به کار گرفته اند. استقلال دوشنبه در حالی وارد این بازی می گردد که در عمل، در کوران مسابقات است. به قول آقای گل محمدی، این تیم سورپرایز این دوره از رقابت ها محسوب می گردد. بعلاوه یک مسابقه داریم که آن هم در خانه حریف است و باید در چمن مصنوعی بازی کنیم. ولی خب ما پرسپولیس هستیم. مسائلی را از سر گذرانده ایم که کمتر کسی فکرش را می کرد. این بار هم می رویم که نتیجه دلخواه خودمان را بگیریم و طرفداران را بار دیگر مسرور کنیم.

افشین پیروانی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم در دوره جابجایی اضافه نمود: شکی نیست که پرسپولیس برای ادامه قهرمانی های پیاپی خود وارد مسابقات می گردد. نفرات خیلی خوبی را هم جذب کردیم که مهم ترین ویژگی آنها، این است که با قلب شان به پرسپولیس آمده اند. باید دید کدام یک از بازیکنان حاضر شده قید پول بیشتر را بزند و به تیمی برود که عاشقش است؟ چه بازیکنانی که از قبل در پرسپولیس بودند و چه آنهایی که تازه به جمع ما ملحق شده اند، رقم های بسیار بالاتر و گاه چند برابری را رد کردند برای اینکه به این پیراهن و تیمی برسند که شخصیت و ژن قهرمانی دارد.

وی توضیح داد: البته درباره رقابت نابرابر و ناعادلانه ای که بین تیم های دولتی و صنعتی وجود دارد، من همان شب جشن قهرمانی که همه در جشن و سرور بودند، صحبت کردم و هشدار دادم. همان شب گفتم، با بودجه و پشتیبانی اقتصادی دولتی که باشگاه های صنعتی دارند، رقابت خیلی سخت شده است. معین است چه پول هایی رد و بدل شد. می گویند با نام آنها بازار گرمی نموده اند ولی آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است. وقتی بازیکنی که خودش پیام داد، آمد و صحبت کرد، یک دفعه پیشنهاد چند برابر را مطرح می نماید و می رود، معلوم است چه شرایطی حاکم است. پرسپولیس البته با کوشش مدیران باشگاه و کادرفنی و همکاری که بین آنها وجود دارد و از رموز موفقیت و قهرمانی بوده، بازیکنان مورد احتیاج را جذب کرد.

پیروانی در نهایت گفت: من اینجا اتفاقاً می خواهم بگویم خدا را شکر بعضی بازیکنان اصلاً به پرسپولیس نیامدند. از آنها ممنون هستیم که نیامدند. این نیامدن به نفع پرسپولیس است. در تمام این سال ها که در پرسپولیس بازیکن، مربی، سرمربی و مدیرتیم بوده ام، بازیکنی به کار پرسپولیس آمده است که جدای از بحث اقتصادی، با عشق و دلش، پرسپولیس را انتخاب نموده باشد. چنین بازیکنانی بیشتر می توانند به ما یاری نمایند. بازیکنی که با یک رقم بیشتر یا با یک تماس تلفنی، مسیرش عوض گردد به کار پرسپولیس نمی آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1551

به "خوشحالم برخی به پرسپولیس نیامدند، شب قهرمانی هشدار داده بودم" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوشحالم برخی به پرسپولیس نیامدند، شب قهرمانی هشدار داده بودم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم برخی به پرسپولیس نیامدند، شب قهرمانی هشدار داده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید