انتخاب نماینده فارمکس خاورمیانه در کشور چین

به گزارش فروش برتر، با توجه به تمایل حضور شرکت های چینی در این رویداد بین المللی و همچنین در راستای برنامه همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین، نماینده فارمکس در کشور چین انتخاب شد.

انتخاب نماینده فارمکس خاورمیانه در کشور چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کمپانی Flying House International Exhibition با توجه به سابقه چندین ساله در حوزه های مختلف در کشور چین از جمله برگزاری ایونت های B2B با کشور های مختلف، آمادگی خود را جهت همکاری با ایران در نمایشگاه فارمکس خاورمیانه 2021 اعلام کرده است.

بر اساس مذاکرات اجرا شده، شرکت Flying House International Exhibition از طرف نمایشگاه فارمکس خاورمیانه به عنوان نماینده این رویداد بین المللی در کشور چین انتخاب شد.

این شرکت به وسیله مذاکره با شرکت های چینی که تمایل دارند در زمینه فراوری مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی و بسته بندی دارویی با شرکت های ایرانی همکاری داشته باشند، هماهنگی های لازم را جهت حضور آن ها در فارمکس 2021 صورت خواهد داد.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 از 27 الی 29 مهرماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1455

به "انتخاب نماینده فارمکس خاورمیانه در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب نماینده فارمکس خاورمیانه در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید