100 گله شدن ماشین گلزنی فوتبال ایران

به گزارش فروش برتر، در شب تلخ شکست خانگی برابر صنعت نفت، گلزنی مهاجم فولاد جایی برای خوشحالی های آنچنانی و پشتک های نمایشی نداشت.

100 گله شدن ماشین گلزنی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، گل دقیقه 85 محمد عباس زاده هرچند فولاد را به مساوی امیدوار کرد اما در نهایت فولادی ها دومین مسابقه را هم بدون کسب امتیاز از سر گذراندند. آن ها در هفته دوم در یک دربی استانی و بازی جنجالی هفته دو، یک از صنعت نفت آبادان شکست خوردند.

نفت ابتدا با گل طالب ریکانی در نیمه اول و سپس در همان ابتدای نیمه دوم با گل حسین شنانی خودش را دوهیچ پیش انداخت تا تمام کوشش فولادی ها برای بازگشت به بازی در استادیوم خانگی بی نتیجه باشد. حتی تک گل محمد عباس زاده که این فصل از تراکتور به فولاد آمده تا با تجربه و شم گلزنی اش مسائل خط حمله این تیم را حل نماید نجات بخش نبود.

نکته جالب ایتکه عباس زاده در این بازی توانست صدمین گل خود را در 229 بازی اش به ثمر برساند. او این صد گل را با پیراهن شش تیم مختلف به ثمر رسانده است.

این مهاجم مازندرانی در حالی تک گل فولاد و اولین گل فصلش را به ثمر رساند که فصل گذشته پیروز شده بود در 24 مسابقه 10 گل برای تراکتور بزند. این مهاجم 33 ساله تا به حال برترین عملکردش را برای تیم استانش نساجی داشته و توانسته در 82 بازی با پیراهن این تیم 45 گل به ثمر رسانده است.

مهاجم چپ پا و گلزن این فصل فولاد معمولا بعد از گلزنی ، خوشحالی اش را با پشتک و وارو نشان می داد اما امشب گل بی ثمرش را تنها با یک مشت گره نموده و گامهای سریع به سمت میانه میدان جشن گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2055

به "100 گله شدن ماشین گلزنی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 گله شدن ماشین گلزنی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید