طراحی باغ ویلا کوچک: یواندودو و هوانلیلی، نام دو پاندای دوقلو است که در باغ وحش بوول فرانسه به جهان آمدند

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews یواندودو و هوانلیلی، نام دو پاندای دوقلو است که در 2 اوت در باغ وحش بوول فرانسه به جهان آمدند اما نامگذاری آن ها تا امروز به تعویق افتاده بود.

طراحی باغ ویلا کوچک: یواندودو و هوانلیلی، نام دو پاندای دوقلو است که در باغ وحش بوول فرانسه به جهان آمدند

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دلفین دلورد، معاون مدیر باغ وحش بوول گفت: یواندودو و هوانلیلی نام هایی هستند که از یوان ژی و هوان هوان پدر و مادر این پاداها الهام گرفته شده است. وی این دو پاندا را نماد پیوندهای عمیق بین چین و فرانسه توصیف کرد.

نام های پانداها به طور سنتی نام های چینی هستند که از سوی پینگ لی یوان، بانوی اول جمهوری خلق چین انتخاب می گردد. با این حال این بار مردم فرانسه بودند که برای نخستین بار درباره اسامی تصمیم گرفتند.

دلفین دلورد تاکید نمود: بیش از 122 هزار فرانسوی برای انتخاب نام این پانداها به سایت ما وصل شدند. یواندودو و هوانلیلی مورد توجه قرار گرفتند. این دو نام بیش از 45 درصد رای موافق را کسب کردند.

از این اسامی با حضور کیلیان امباپه، فوتبالیست فرانسوی و ژانگ جیاچی قهرمان المپیک از چین رونمایی شد. این دو ورزشکار، پدرخوانده و مادرخوانده این دو پاندا محسوب می شوند.

مهاجم تیم پای سن ژرمن، پدرخواند یواندودو و قهرمان شیرجه چین مادر خوانده هوانلیلی است.

بیشتر بخوانید: پاندای 22ساله فارغ شد

معاون مدیر باغ وحش بوول گفت: حضور این دو ورزشکار سطح بالا و بعلاوه حضور میلیون ها طرفدار علامتی قوی به جوانان در حفظ تنوع زیستی می فرستد و پیامی قوی برای نسل های آینده دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1645

به "طراحی باغ ویلا کوچک: یواندودو و هوانلیلی، نام دو پاندای دوقلو است که در باغ وحش بوول فرانسه به جهان آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا کوچک: یواندودو و هوانلیلی، نام دو پاندای دوقلو است که در باغ وحش بوول فرانسه به جهان آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید