کشتی آزاد قهرمانی دنیا، معرفی نفرات برتر 2 وزن، 12 کشتی گیر سهمیه المپیک گرفتند

به گزارش فروش برتر، نفرات برتر دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک معین شدند.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا، معرفی نفرات برتر 2 وزن، 12 کشتی گیر سهمیه المپیک گرفتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا، روزهای 28 و 29 شهریور ماه در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار گردید و در خاتمه 12 کشتی گیر سهمیه المپیک را کسب کردند که رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم نیز صاحب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در دو وزن نخست این مسابقات به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف، دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اطری در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان دنیا از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب گردید و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

اطری در گروه بازنده ها مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 4 - 4 به پیروزی دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل راوی کومار از هند با نتیجه 6 بر 3 بازنده شد و پنجم شد.

براساس این گزارش، در وزن 65 کیلوگرم مسابقات دنیای نیز امیرمحمد یزدانی دور دور نخست با نتیجه 15 بر 2 باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز دنیا از کوبا با نتیجه 13 بر 9 بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

اسامی نفرات برتر این رقابت ها که سهمیه المپیک (اول تا پنجم) را نیز کسب کردند، به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- زائور اوگویف (روسیه)، 2- سلیمان آتلی (ترکیه)، 3- نورسلیم سانایف (قزاقستان) و راوی کومار (هند)، 5- استوان میچیچ (صربستان) و رضا اطری (ایران)

65 کیلوگرم: 1- گادجی مراد رشیداف (روسیه)، 2- دولت نیازبیکوف (قزاقستان)، 3- باجرانگ (هند) و اسماعیل موسی کایف (مجارستان)، 5- تولگا تومور اوچیر (مغولستان) و تاکاتو اتوگورو (ژاپن) ... 14- امیرمحمد یزدانی (ایران).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 186

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، معرفی نفرات برتر 2 وزن، 12 کشتی گیر سهمیه المپیک گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، معرفی نفرات برتر 2 وزن، 12 کشتی گیر سهمیه المپیک گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید